המלפפון החם של הקיץ: דוד מרטן מבוקש גם בהפועל הרצליה

אחרי שמכבי יבנה הביעה עניין במאמן דוד מרטן, שנחשב לאחד המאמנים הטובים בליגה גם הפועל הרצליה מעוניינת במרטן שהפך להיות המלפפון החם של הקיץ בליגה א׳. מנכ״ל הקבוצה ניר שטרית במסר למאמן: ״ניתן לך את כל הכלים להצליח״. דוד מרטן יחליט על עתידו בימים הקרובים

המלפפון החם של הקיץ: דוד מרטן מבוקש גם בהפועל הרצליה

[adrotate group="4"]

הפועל הרצליה נפרדה לאחרונה מהמאמן המנוסה ארז בנודיס, זאת לאחר שבנודיס הוביל את הקבוצה במשך שתי העונות האחרונות על הקווים ואף הגיע עם הקבוצה העונה עד למשחקי הפלייאוף בליגה א׳ דרום. אך כעת המאמן מסיים את דרכו והוא יאמן בעונה הבאה את עירוני מודיעין.

במועדון מחפשים מחליף ראוי לבנודיס, מאמן שיתאים לדנ״א של המקום והשם החם ביותר שעלה הוא דוד מרטן, זאת אחרי שמכבי יבנה הביעו בו עניין כעת גם הפועל הרצליה מחזרת אחרי המאמן המבוקש.

כידוע, מרטן הוא נחשב למאמן צעיר, מצוין ומוכח בליגה א׳, וניר שטרית מנכ״ל הפועל הרצליה שולח מסר למרטן ואומר: ״בוא אלינו אנחנו קבוצה מצוינת ניתן לך את כל הכלים להצליח למעלה״, זאת האמירה של מנכ״ל הפועל הרצליה ניר שטרית שמנהל את הקבוצה יחד עם אלי ג׳מיל בצורה מצוינת.

לצד שחקנים בליגה א׳ שעשו עונות מרשימות, המלפפון החם של הקיץ הוא המאמן דוד מרטן שישקול את צעדיו בימים הקרובים ויחליט לאן מועדות פניו. ולצד ביקוש בליגה א׳ יש למאמן ביקוש גם בליגה הלאומית.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן