הבחירות בדרך, קלינגר מגיע לדימונה וכספי הציבור שוב נזרקים לאוויר

טור דעה: עונה אחר עונה במ.ס דימונה אותו פזמון חוזר, הפנקס פתוח והיד רושמת. עוד לא התאוששו בדימונה מהעונה הקודמת ולא הספיקו להפיק לקחים, וכבר הנחיתו את ניר קלינגר שכל קשר בינו לבין ליגה א׳ הוא מקרי בהחלט. אז למה צריך מנהל מקצועי בליגה א׳? איך דימונה תתמודד עם הרפורמה החדשה? והאם ראש העיר מנסה למשוך עוד בוחרים על חשבון כספי הציבור? הכל בטור שלפניכם

הבחירות בדרך, קלינגר מגיע לדימונה וכספי הציבור שוב נזרקים לאוויר

[adrotate group="4"]

אין ספק שאנשי המדיה שנמצאים סביב ראש עיריית דימונה עובדים שעות נוספות, והנה עוד לא הסתיימה העונה הנוכחית שבה דימונה הספיקה לגעת בפלייאוף אבל סיימה את דרכה מהר מאוד. במועדון לא עוצרים ולו לרגע להבין מדוע הקבוצה השקיעה את התקציב הכי גדול בליגה א׳ ובכל זאת אפילו לא הייתה קרובה להתמודד לעלייה.

והנה אנשי המדיה כבר משגרים תמונה חדשה, לאחר שבדימונה הנחיתו תותח כבד בדמותו של המאמן ניר קלינגר, אבל קלינגר הוא תותח ככל הנראה רק בעיני ראש עיריית דימונה, שלא מבין כלום בכדורגל אבל מקבל עצות מכולם ומנסה ככל הנראה למשוך אליו את הרחוב הספורטיבי בעיר שכבר מזמן איבד בו אמון אחרי שנים של כישלון ענק.

קלינגר חתם היום כמנהל מקצועי בדימונה, אין ספק שאחרי שלמאמן המנוסה יש עבר בליגת העל זוהי טעות קריטית לקריירה, מאחר ואנחנו בדרך לבחירות מוניציפליות ברשויות המקומיות ומי מבטיח לו שבני ביטון ימשיך לכהן לקדנציה נוספת, ובמידה ולא יבחר מי מבטיח לקלינגר שאם ביטון יוחלף קלינגר ימשיך בתפקידו ולא יגיע איזה צדיק בסדום שיעשה סוף סוף סדר, אבל כנראה שהכסף משחק תפקיד ובדימונה הפנקס פתוח והיד רושמת.

הסיפור של קלינגר זו שערוריה בקנה מידה גדול מאוד, להביא מנהל מקצועי שאימן בליגת העל ולא ברור מה הרעש התקשורתי סביבו, מאחר ואין לו שום ידע לגבי מה קורה בליגה א׳. והנה, עונה אחרי עונה עוד דימונה שוב זורקת כספי ציבור לפח.

ואנחנו אנשי הליגות הנמוכות יודעים מה זה מנהל מקצועי ומה משמעותו. כזכור, מוטי איווניר בא לטייבה ראינו איך זה נגמר. קלינגר בדיוק כמו איווניר, ראש העיר ככל הנראה מנסה ״לקנות״ את הרחוב הספורטיבי בדימונה שוב ע״י החתמות שערוריתיות שהמסר מהם הוא ״הנה הבאנו״ אבל מה הבאתם?!, הבאתם בנאדם שאין לו מושג מה קורה בליגות האלה וחבל מאוד ששוב זורקים את כספי ציבור לפח. ואני שואל איפה מבקרת המדינה?הגיע הזמן שמישהו יחקור את מה שקורה במועדון הזה!

את רומן זולו הביאו לדימונה בעונה הקודמת, ולמרות שדימונה נכשלה מאחר והיא לא עמדה במטרה הראשונית שלה והיא עליית ליגה וגם לא הצליחה להחזיק בפלייאוף, אבל אחרי שנתיים קשות דימונה לפחות לא נלחמה בתחתית ובמקום להמשיך עם זולו שוב הופכים את הכל בדימונה וגם מרבית השחקנים שחתמו העונה לא ישארו וזוהי יריקה בפרצוף של זולו, שהיה חתום גם לעונה נוספת אבל בסוף ראה את הדרך החוצה כמו מרבית המאמנים בשנים האחרונות.

אנחנו רק נזכיר שקלינגר נכשל כמעט בכל קבוצה שבה הוא היה בליגת העל, ועלה ליגה עם שעריים אבל רק אחרי שארז בנודיס ועידן בראון פוטרו, אלדד פרי ז״ל נאלץ להשקיע כ-6 מיליון ש״ח כדי לעלות את הקבוצה ליגה. אם נודה על האמת, ב-6 מיליון ש״ח לא צריך את ניר קלינגר כדי לעלות ליגה, כל מאמן יכול לעלות כל קבוצה ליגה בתקציב הזה אפילו דרך הטלפון.

לסיום, נזכיר לכם את הרפורמה הצפויה בליגות הנמוכות שתיכנס לתוקף בקרוב. ובגזרת דימונה מתכננים להנחית 4 שחקני רכש, ככל הנראה שוב שחקנים שלא מוצאים את עצמם בליגת העל ובאו לקחת כסף בדימונה. רק לא ברור דבר אחד, איך דימונה מתכננת להמשיך עם ההשקעה והתקציבים המטורפים כשבעונה הבאה היא תהיה מחוייבת לעמוד על תקציב של 750 אלף ש״ח בלבד ובמקרה הטוב מיליון באישור מיוחד. אנחנו בטוח נעקוב בזכוכית מגדלת על מה שמתרחש במועדון, ונזכיר לכם שהעונש הצפוי למי שלא יצמד לרפורמה הוא הפחתת 15 נקודות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן