קרדיט: מוטי אוחיון ימשיך לעונה נוספת במועדון (צילום: באדיבות מ.ס קריית ים)

מוטי אוחיון דימה אוסידצ׳י וניר עזריה חתמו בקריית ים

העולה החדשה לליגה א׳ צפון ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה כבר בשלב הזה ומודיעה על מס׳ החתמות נוספות. דימה אוסידצ׳י ומוטי אוחיון שהיו שותפים משמעותיים לעלייה של הקבוצה ימשיכו לעונה נוספת, ניר עזריה גם ילבש בעונה הבאה את המדים הכחולים

קרדיט: מוטי אוחיון ימשיך לעונה נוספת במועדון (צילום: באדיבות מ.ס קריית ים)

מוטי אוחיון דימה אוסידצ׳י וניר עזריה חתמו בקריית ים

[adrotate group="4"]

העולה הטרייה מקריית ים מתכוננת כבר בשלב הזה לעונה הבאה וכבר מוציאה לדרך מס׳ החתמות נוספות. כאשר דימה אוסידצ׳י ומוטי אוחיון שהיו שותפים לעלייה של הקבוצה ימשיכו לעונה נוספת במועדון. מי שיצטרף לקבוצה מהצפון הוא ניר עזריה.

אוסיד׳צי המגן שהיה שותף משמעותי לעלייה של הקבוצה לליגה א׳, ילבש את מדי הקבוצה גם בעונה הבאה כשהוא היווה חלק משמעותי וחשוב בחלק ההגנתי בקבוצה של אורן פלאש. דימה: ״מחכה כבר לאימון הראשון ומקווה שנמשיך במומנטום שלנו מהעונה האחרונה״

בנוסף למגן גם מוטי אוחיון שנחשב לאחד השחקנים הטובים בליגות הנמוכות בצפון ילבש את המדים הכחולים בעונה הבאה. כשהוא סיים את העונה הקודמת עם 13 שערים בכל המסגרות. אוחיון אמר במעמד החתימה: ״אני שמח להמשיך בבית חם כמו קרית ים ומקווה שנעמוד במטרות שלנו העונה״ .

שחקן נוסף שיצטרף בעונה הבאה לקריית ים הוא ניר עזריה, חלוצה של מ.ס טירה אשתקד שאמר: ״אני שמח להגיע למועדון מסודר עם תנאים ברמה הכי גבוהה שיש. שמעתי המון דברים טובים על קרית ים ומחכה כבר לאימון הראשון״ .

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן