תפגוש את כפר שלם: כפר כנא ניצחה את הפועל רעננה

גמר מחוז צפון בין צעירי כפר כנא לרעננה סיפק לנו הרבה עניין, ולבסוף ניצחה של כפר כנא שתפגוש את הפועל כפר שלם בגמר המחוזות. סמיר פרהוד ועלי דחלה כבשו לכפר כנא שנותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של מוחמד מחאמיד, רון אריה הצליח רק לצמק עבור רעננה שמסיימת עונה מאכזבת

תפגוש את כפר שלם: כפר כנא ניצחה את הפועל רעננה

[adrotate group="4"]
הפועל רעננה נבנתה במטרה לעלות ליגה, אך הדרך לא הייתה פשוטה ולצד סוללה של כוכבים והשקעה גדולה היא מסיימת את דרכה בליגה באופן רשמי אחרי שלא הצליחה לעלות מהמקום הראשון, וגם סיימה היום (שישי) את דרכה בפלייאוף.
מנגד, צעירי כפר כנא עושה עונה חלומית בראשותו של הישאם זועבי, שהוביל את הקבוצה כל הדרך למקום השני בטבלה ולפלייאוף כשהשאיפות היו להתמודד על הישארות בליגה. כפר כנא תפגוש את הפועל כפר שלם בגמר המחוזות וזאת לאחר שגברה בגמר המחוז הצפוני על הפועל רעננה בתוצאה 1-2.
כפר כנא הייתה טובה יותר על כר הדשא וגם הצליחה לעלות ליתרון מהיר משער של סמיר פרהוד (7) שנשמר עד לסיום המחצית הראשון. עלי דחלה הכפיל את ההיתרון (60) כאשר לקראת הסיום מוחמד מחאמיד הורחק והותיר את כפר כנא בעשרה שחקנים. הפועל רעננה הצליחה רק לצמק משער של רון אריה (86), אך זה לא הספיק לה מול כפר כנא והיא מסיימת באופן רשמי את דרכה בפלייאוף בצורה מאכזבת אחרי שנבנתה לעלות ליגה אבל תשחק בליגה א׳ לעונה נוספת.
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן