סיכום המחזור ה-30 בליגה א׳ דרום: בני אילת נשרה לליגה ב׳, מ.ס דימונה בפלייאוף

העונה הסדירה בליגה א׳ דרום הסתיימה באופן רשמי, היום (שישי), כאשר המחזור ה-30 סיפק לנו כמה תוצאות שנויות במחלוקת. בקעת הירדן השיגה תוצאה של טניס מול שמשון כפר קאסם אבל נותרה מחוץ לפלייאוף, דימונה סיימה בתיקו מול הפועל כפר שלם ונכנסה לפלייאוף, בני אילת נשרה לליגה ב׳ ומכבי שעריים במבחנים. הכל בסיכום שלפניכם!

סיכום המחזור ה-30 בליגה א׳ דרום: בני אילת נשרה לליגה ב׳, מ.ס דימונה בפלייאוף

[adrotate group="4"]

מכבי הרצליה- מכבי שעריים 1-0 

ניצחון ענק של שעריים. מכבי הרצליה אומנם הגיעה למגרש, אבל לא למשחק ודווקא במחזור הסיום המכריע כששעריים צריכה את הנקודות וגם עיניה של אילת נשואות למשחק, היא מפסידה מול אחת הקבוצות החלשות בליגה וחוגגת עלייה בסיום. התוצאה עוררה את זעמם של אנשי אילת ובצדק, בעיקר בגלל הבדלי הרמות של הקבוצות ולא ברור איך הרצליה שהפסידה פעם אחת לאורך העונה, רשמה הפסד מול שעריים החלשה שכנראה רצתה יותר. אדיר חליפה כבש והשאיר את שעריים בחיים, לפחות לעת עתה כי ביום חמישי הקרוב היא תשחק במבחנים מול בית״ר נורדיה מליגה ב׳.

הפועל כפר שלם- מ.ס דימונה 1-1

בדימונה יכולים לנשום לרווחה הקבוצה הצליחה להיכנס לפלייאוף, חבל רק שהיא עשתה את זה בשיניים ולא בסטייל עם תקציב כל כך גדול וסגל שיכול היה להבטיח גם עלייה. דימונה תצטרך להסתפק בפלייאוף, ובמועדון רואים זאת כהישג. דימונה פתחה מצוין את המשחק, ועלתה ליתרון משער של יוסף טוואבה שנמצא בעונה נהדרת, דימונה גם הייתה יכולה להגדיל את התוצאה. תוך כדי תנועה כפר שלם הצליחה לחזור למשחק ולהשוות. שחקני דימונה חגגו בסיום כאילו הקבוצה עלתה ליגה. שתי הקבוצות יפגשו בשבוע הבא במסגרת הפלייאוף.

הפועל בקעת הירדן – שמשון כפר קאסם 1-11

כן, לא התבלבלנו בתוצאה והפועל בקעת הירדן כבשה 11 שערים ולא במשחק טניס. שמשון כפר קאסם התפרקה אל מול הבקעה, שאם הייתה כובשת עוד 4 שערים גם הייתה מוצאת את עצמה בפלייאוף באופן הזוי על חשבון דימונה. התוצאה התמוהה במחזור הסיום גרמה לכולם לתהיות, אחרי שבקעת הירדן השפילה את כפר קאסם שפתחה את המשחק עם עשרה שחקנים, והביזיון הגדול הוא ששחקן שדה עמד בשער ולכן התוצאה ההזויה. השוער איציק שולמייסטר לא הגיע למשחק האחרון של העונה, בדיוק כמו בעונה הקודמת במפגש האחרון של כפר שלם מול עירוני אשדוד שהתפרקה אחרי הפסד 0-8. היו״ר,איהב סרסור היו״ר עלה לשחק וענד את סרט הקפטן.

הפועל מרמורק – הפועל הרצליה 1-1

משחק לפרוטקול בלבד שהפך להיות מעניין תוך כדי תנועה, מרמורק עלתה ליתרון משער של הראל בן אבי, מנגד הרצליה הייתה חייבת לכבוש שער שוויון כדי לא להסתבך, כי למרות שהקבוצה רשמה סיבוב ראשון פנטסטי היא הייתה יכולה למצוא את עצמה מחוץ לתמונת הפלייאוף.הרצליה השוותה ל1-1 בדקה התשעים משער של סהר גולוב.

בני אילת- ירמיהו חולון 0-2

אילת רשמה עונה מאכזבת, סיימה במקום אחד לפני אחרון ונשרה לליגה ב׳. באילת חלמו ללכת למבחנים ורצו לעשות הכל כדי לנצח את ירמיהו חולון שכבר מזמן הלכה לים. בסופו של דבר הקבוצה הצליחה לרשום ניצחון, אבל במקביל גם שעריים ניצחה את הרצליה ומה שהכריע הוא יחס שעריים. אילת נפרדת מליגה א׳ דרום אחרי שתי עונות בלבד.

בית"ר ת"א/ בת ים – מכבי יבנה 2-0

בית״ר ת״א בת ים שעד לפני שתי עונות שיחקה בליגה הלאומית, רושמת ירידת ליגה שנייה ברציפות. יבנה חלמה לעלות ליגה, אבל תצטרך להסתפק בפלייאוף היא סיימה שלישית בטבלה בעקבות הניצחון משערים של יגיל אוחנה ובני נתן, והיא תפגוש את הפועל הרצליה בפלייאוף.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן