קרדיט: הפועל קלנסווה ירדה ליגה (צילום: באדיבות המועדון)

הפועל קלנסווה ירדה סופית לליגה ב׳

רמי ג׳ורנו וחניכיו, הגיעו עד הבאר ולא שתו ממנה למרות כל הניסיונות להשאיר את הקבוצה בליגה היא נכשלה ברגע האמת ונשרה לליגה ב׳. העמותה שהייתה צפויה לרכוש את קלנסווה צפויה לוותר על העסקה

קרדיט: הפועל קלנסווה ירדה ליגה (צילום: באדיבות המועדון)

הפועל קלנסווה ירדה סופית לליגה ב׳

[adrotate group="4"]

במשחק שנערך היום (חמישי) בין הפועל קלנסווה להפועל באקה אל גרבייה, הקבוצה הנגדית עלתה עם הרכב משני כאשר מוחמד בדיר, ראם גואגה ודימיטרי אנטין היו על ספסל הקבוצה.

קלנסווה לא ידעה לקחת ברגע האמת את הנקודות ולאחר המעידה מול נשר במחזור הקודם היא ידעה ששום תוצאה מלבד ניצחון לא יכול להוביל אותה להישארות בליגה.

אך בסיום הפועל באקה אל גרבייה גברה 0-2 על הפועל קלנסווה שנשרה אוטומטית לליגה ב׳. קלנסווה שמטה מידיה את הזכות לשחק במבחנים, וזה המחזור השני ברציפות שרמי ג׳ורנו וחניכיו מפסידים.

כזכור, זו הייתה עונה מלאת תהפוכות עבור הקבוצה שבעונה הקודמת השקיעה מיליונים במטרה לעלות ליגה, אך כבר בתחילת העונה מצאה את עצמה עם חובות גדולים לאנשי צוות ושחקנים מהעונה הקודמת. תוך כדי תנועה קלנסווה התחייבה בחוזים גדולים לשחקנים והתקשתה לעמוד בהם ונאלצה לשחרר את מרבית הסגל.

קלנסווה הפסיקה פעילות לתקופה של כחודש וחצי  כאשר כל הקבוצות שהיו אמורות לשחק נגדה בזמן הזה זכו בניצחונות טכנים, וכשהיה נראה שהסתיימה דרכה של קלנסווה בליגה היא שבה לפעילות. מי שהגיע לנסות לעזור לקבוצה הוא רמי ג׳ורנו, שהעלה בעבר את מכבי ערד תמר ליגה וגם הצליח להשאיר אותה בליגה בעונה לא פשוטה.

ג׳ורנו הוביל את הקבוצה לרצף תוצאות שהרשים את הליגה, וקלנסווה חזרה מהמתים ועלתה מעל הקו האדום אחרי 6 מחזורים ללא הפסד. אבל אז הגיע ההפסד לעירוני נשר במחזור הקודם ולאחר מכן ההפסד היום לבאקה שהשפיעו סופית על גורלה של קלנסווה בליגה.

ובזאת תם הפרק של הפועל קלנסווה בליגה א׳ צפון טיול קצר עם הרבה הפתקאות ועל אף כל הסיוע שמועדון קיבל בצד הניהולי וכנגד כל הסיכויים לחזור לשחק באמצע העונה קלנסווה לא עמדה ביעדים. על פניו נראה שהשחקנים הצעירים בהפועל קלנסווה לא עמדו ברגעי הלחץ, חוסר הניסיון במאבקי תחתית הכריע וגם שחקנים מנוסים כגון ויטלי גנון ואלירן שמש לא הצליחו לסייע לילדי קלנסווה.

האם קלנסווה תירשם לליגה ב׳ או תתפרק? מה שבטוח על פניו נראה שהעמותה שהייתה אמורה לרכוש את הקבוצה ולה היה פרק זמן להשלים את העסקה ככל הנראה לא תבצע את העסקה, והקבוצה תחזור לידיו של המפרק.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן