קרדיט: מכבי הרצליה הייתה עסוקה בלחגוג עלייה (צילום: אלכס בוך)

"אנחנו מכבי הרצליה ובאים כל משחק לנצח"

מכבי הרצליה שהבטיחה עלייה לליגה הלאומית, תפגוש מחר (שישי 12:30) את מכבי שעריים. עבור הרצליה זהו משחק לפרוטוקול בלבד, עבור שעריים זה משחק של להיות או לחדול. ובכל זאת, בהרצליה רוצים לשחק ספורטיבי ומצהירים אנחנו באים לנצח בכל משחק, שעריים מצידה עלולה למצוא את עצמה בליגה ב׳ ושום תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון

קרדיט: מכבי הרצליה הייתה עסוקה בלחגוג עלייה (צילום: אלכס בוך)

"אנחנו מכבי הרצליה ובאים כל משחק לנצח"

[adrotate group="4"]

מחר (שישי 12:30) ליגה א׳ דרום תנעל את שעריה באופן רשמי, זאת אחרי עונה סדירה מלאת עניין ותפהוכות, ורק הקבוצות שהעפילו לפלייאוף העליון ישמיכו לנסות את מזלן.

אחד המשחקים החשובים של המחזור מחר הוא בין מכבי הרצליה למכבי שעריים, כאשר עבור הרצליה שהעפילה לליגה הלאומית זהו משחק לפרוטוקול בלבד, מנגד שעריים שנלחמת על חייה בליגה חייבת את הנקודות כדי להישאר, כאשר בני אילת נושפת בעורפה עם אותו מאזן של 24 נקודות. שעריים נמצאת כעת במקום שממנו הולכים למבחנים, מקום אחד מעל הקו האדום, אילת מתחת לקו האדום ורק הפרש שערים מפריד ביניהן.

התרחיש הוא כזה: מכבי שעריים חייבת את הנקודות, היא נמצאת במקום שממנו הולכים למבחנים ובמידה ושעריים תפסיד להרצליה ובני אילת תנצח את חולון, שעריים תנשור אוטומטית לליגה ב׳. במועדון רוצים לעשות הכל כדי לנצח את הרצליה ויודעים שמצפה להם משוכה לא פשוטה. מנגד,הרצליה צפויה לעלות עם הרכב משני, ולתת הזדמנות לשחקנים שלא קיבלו מספיק קרדיט במהלך העונה זה הזמן של בראון להתרשם מהם לקראת העונה הבאה, שעריים תצטרך לדעת לנצל זאת.

מעבר ליריבות על כר הדשא, המתיחות בין משפחת בראון לבין מני סויסה ומכבי שעריים קיימת ובשיחות אישיות נשמע כאילו זה סגירת מעגל מהצד של אלעד בראון, אך בפורום רשמי אומר אלעד בראון "אין שום נקמנות אנחנו מכבי הרצליה , אנחנו מועדון מסודר , לא מתעסקים בשטויות ובאים כל משחק רק בשביל לנצח"

כאשר נשאל לגבי ״נקמה אישית״ המשיך אלעד בראון "אני לא מתעסק בנקמות אנחנו מועדון גדול ומסודר אנחנו מכבי הרצליה , לא באים לטייל באים להיות ספורטיבים ולנצח את מכבי שעריים כמו כל קבוצה אחרת"

בצד המקצועי, ההתאחדות לכדורגל הוציאה אתמול מכתב ושגרה אותו לכל מועדוני הכדורגל מליגת על ועד לליגות הנמוכות, עקב פניות רבות בנוגע להטיות משחקים, בדרישה שכל הקבוצות יעלו לשחק עם ההרכבים הכי חזקים שלהם במחזורים הבא.

מחר תתבהר לנו תמונת הפלייאוף העליון, זהות היורדות וזהות הקבוצה שתלך למבחנים. מי היה מאמין שבעונה כזאת כששעריים נבנתה להתמודד בצמרת היא תחלום ללכת למבחנים. אין ספק שהעיניים של בני אילת נשואות למשחק של מכבי הרצליה ומכבי שעריים, אבל בשביל להיות תלוי בתוצאת המשחק הזה אילת תצטרך לעבור משוכה בדמותה של ירמיהו חולון, שאומנם כבר הלכה לים אבל תרצה להפגין ספורטיביות.

Subscribe
Notify of
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments

בדיחה עצובה . חייבים לחקור את כל התוצאות המוזרות והלא סבירות בליגות א ובעיקר בליגות ב

1
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן