קרדיט: עירוני אשדוד תשחק גם בעונה הבאה בליגה א׳

הבטיחה הישארות: עירוני אשדוד תשחק גם בעונה הבאה בליגה א׳

אחרי עונה מסויטת עם הרבה ציפיות להתמודד בצמרת, שהתחלפו בציפיות להישאר בליגה. אתמול (שישי) עירוני אשדוד הבטיחה סופית את הישארותה בליגה א׳ אחרי תיקו 1-1 מול מכבי שעריים וזאת למרות שספגה שער בתוספת הזמן. אורי קרגולה: ״אני שמח שהשחקנים היו מחוייבים מהרגע שהגעתי ועבדו קשה בכדי להישאר בליגה כל הכבוד״

קרדיט: עירוני אשדוד תשחק גם בעונה הבאה בליגה א׳

הבטיחה הישארות: עירוני אשדוד תשחק גם בעונה הבאה בליגה א׳

[adrotate group="4"]

עונת 22/23 תירשם בדפי ההיסטוריה של עירוני אשדוד כאחת מהעונה המאכזבות ביותר של הקבוצה. בתחילת העונה  עירוני אשדוד אחת הקבוצות המסקרנות בליגה א׳ דרום, קבוצה עם קהל גדול ומרשים, נבנתה עם הרבה ציפיות ותקציב ראוי זאת במטרה להתמודד על עליית ליגה כאשר במקביל אליה הצהירו על עלייה מכבי יבנה, מ.ס דימונה כפר שלם ומכבי הרצליה.

באשדוד ידעו שהמאבקים לא יהיו פשוטים והחתימו שחקנים במטרה להתמודד חזק בצמרת, אך ציפיות לחוד ותוצאות לחוד. עירוני אשדוד פתחה את העונה עם יוסי חכים על הקווים, אחד המאמנים המנוסים בליגה אבל רק במחזור השלישי הצליחה לרשום ניצחון ראשון. כאשר לאחר מכן הגיעו שני מחזורים עם תוצאות תיקו ללא ניצחון מול הרצליה ובקעת הירדן. החל מאותו הרגע ראינו בעיקר קבוצה שמתקשה להשתלב בליגה, חוסר יציבות והרבה תוצאות תיקו. עד שהגיע מקרה האלימות המצער שגרם לחכים לעזוב את הקבוצה.

אחריו הגיע צביקה לוי, אחרי שאימן מס׳ שנים בשמשון ת״א העלה אותה ליגה ואף הצליח להוביל אותה להישארות בעונה הקודמת. אך אחרי רצף תוצאות מאכזב לוי החליט לעזוב את הקבוצה ובמועדון חיפשו מאמן חדש.

במועדון הבינו שמצבה של הקבוצה בכי רע, הציפיות להתמודד על עלייה התחלפו בציפיות להישאר בליגה, האוהדים לא חסכו בביקורת כלפי הנהלת הקבוצה והשחקנים, וגם חדר ההלבשה לא היה שקט. ובגדול כולם מסביב רק רצו שהעונה המסויטת הזאת תיגמר.

ואז הגיע אורי קרגולה, אחרי שהבטיח עליית ליגה עם הפועל לוד. קרגולה מאמן מנוסה שמכיר את ליגה א׳ דרום מקרוב הגיע במטרה להשאיר את עירוני אשדוד בליגה. למרות שהקבוצה המשיכה להציג חוסר יציבות בתוצאות שלה, קרגולה עמד במטרה ואחרי תיקו 1-1 אתמול מול מכבי שעריים ולמרות שהקבוצה ספגה שער בתוספת הזמן, עירוני אשדוד הצליחה להישאר בליגה מחזור אחד לפני תום העונה הסדירה.

למרות האינטריגות בתוך המועדון, כולם התרכזו למטרה אחת והיא הישארות כשלבסוף למרות האכזבה מהיכולת של הקבוצה לאורך העונה, אוהדי עירוני אשדוד הצליחו לנשום לרווחה אחרי שהקבוצה הבטיחה סופית את מקומה לעונה נוספת בליגה א׳.

אורי קרגולה המאמן שהצליח להשאיר את עירוני בליגה אמר בתגובה: ״הגעתי לאשדוד אחרי עליית ליגה עם הפועל לוד זו הייתה החלטה שהרגשתי שאני חייב לעשות ברגע שוידאנו עליה. אני איש של אתגרים ולכן היה חשוב לי להישאר עם עירוני אשדוד ליגה אני שמח שהשחקנים היו מחוייבים מהרגע שהגעתי ועבדו קשה בכדי להישאר בליגה כל הכבוד״

לגבי עתידו במועדון בעונה הבאה אמר: ״אין לי חוזה לעונה נוספת אני אישית מאמין בחוזה של עבודה קשה טובה ונכונה ומה שצריך לקרות קורה״

לסיכום: לא ברור איך תראה עירוני אשדוד בעונה הבאה, אבל מה שבטוח יש לה הרבה לקחים להפיק מהעונה הנוכחית. כי לצד חלומות על עלייה, בסופו של דבר גם להישאר בליגה זה לא דבר קל. אחד מהדברים החשובים בעירוני אשדוד הוא החיבור של הקהל למועדון כקבוצת אוהדים, ואין ספק שהתוצאות של הקבוצה השפיעו על החיבור והקהל חווה לא מעט אכזבות לאורך העונה הנוכחית. כי לפני שמדברים על מאבקי צמרת או עלייה, צריך להבין שהקבוצה ערוכה ומוכנה לכך, וצריך לעשות החלטות ובנייה נכונה. כמוכן, חשוב שעירוני אשדוד תלמד מהיריבה העירונית הפועל ״אדומים״ אשדוד, שלצד עלייה מרשימה לפני שתי עונות היא חוזרת מהר מאוד לליגה א׳ והמטרה היא לא רק לעלות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן