קרדיט: האם קלנסווה תצליח להישאר בליגה? (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קלנסווה)

כנגד כל הסיכויים: האם הפועל קלנסווה תצליח להישאר בליגה?

שישה משחקים ללא הפסד לא הספיקו לקלנסווה אשר שמטה בידיים שלה את המקום בליגה א' צפון וירדה מתחת לקו האדום, אחרי הפסד לעירוני נשר. כעת, מחזור אחד לסיום העונה היא תצטרך לנסות את מזלה מול באקה אל גרבייה

קרדיט: האם קלנסווה תצליח להישאר בליגה? (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של קלנסווה)

כנגד כל הסיכויים: האם הפועל קלנסווה תצליח להישאר בליגה?

[adrotate group="4"]

הפועל קלנסווה מליגה א׳ צפון עברה לא מעט תהפוכות העונה. לצד הפסקה וחזרה לפעילות, שינוי הסגל והמאמנים והעברת זכויות הקבוצה לעמותה חדשה, קלנסווה חולמת לסיים את העונה המסויטת הזאת ולהבטיח הישארות בליגה.

הפועל קלנסווה הגיעה אתמול (שישי) למשחק סופר חשוב נגד עירוני נשר, אך במקום לקחת נקודות קלנסווה לא הופיעה למשחק וירדה מתחת לקו האדום וכעת נותר לה מחזור אחד מול הפועל באקה אל גרבייה, כדי לנסות ולהבטיח הישארות בליגה וכל תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון.

במשחק שנערך אתמול באצטדיון של נשר הגיעו חניכיו של רמי ג'ורנו למשחק בו היא חייבת נקודות. על המגרש מרגע הפתיחה הופיע רק קבוצה אחת וזו המקומית שדווקא פחות היו זקוקים לניצחון נגד קלנסווה. עזאת חלאילה הבקיע את השער הראשון, פיראס תלחמי הכפיל ושאדי מסראווה קבע את תוצאת המשחק 3-0. קלנסווה שברה רצף של שישה מחזורים ללא הפסד.

אז מה קרה לקלנסווה?
למרות הרצף הנהדר שהקבוצה השיגה, ההפסד לנשר השפיע על הקבוצה לאור התוצאות בתחתית קלנסווה ירדה מתחת לקו האדום כאשר היא תפגוש במחזור האחרון את באקה אל גרבייה האם האחות מהמשולש תהיה זו שחתומה על הירידה של קלנסווה?

נמתין למחזור האחרון, ועד אז חניכיו של רמי ג'ורנו צריכים להתעורר על עצמם ולהגיע למשחק רק במטרה אחת , לנצח!

Subscribe
Notify of
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

היא נשארת בועיינה תרד ליגה עם טמרה וכוכאב תשחק מבחנים זה מה נסגר בין הקבוצות

התוצאה כבר ידועה לכאורה הם לא ירדו באקה גמרה את העונה ותתכונן להצלבה סביר להניח שיעלו עם הרכב שלישי בוא נאמר שקלנסאוה מנצחים ונשארים לכאורה

2
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן