היסטוריה בצפון: איחוד בני שפרעם העפילה לליגה הלאומית

עכשיו זה רשמי, איחוד בני שפרעם העפילה לליגה הלאומית וזאת אחרי שסיימה בתיקו 1-1 מול כאוכב, וניצלה את ההפסד 2-1 של צעירי כפר כנא למכבי נוג׳ידאת כדי לפתוח את השמפניות. לראשונה בתולדות המועדון שפרעם תשחק בליגה השנייה וזו עלייה שנייה ברציפות של הקבוצה

היסטוריה בצפון: איחוד בני שפרעם העפילה לליגה הלאומית

[adrotate group="4"]

אחרי שמכבי הרצליה העפילה רשמית לליגה הלאומית מהמחוז הדרומי, יש לנו עולה מהמחוז הצפוני וזו בני שפרעם שרושמת העפלה היסטורית לליגה השנייה בישראל לראשונה בתולדות המועדון.

כזכור, מועדון הכדורגל איחוד בני שפרעם נוסד בשנת 2019, ובסוף אותה עונה הקבוצה העפילה לליגה ב׳. אחרי שתי עונות בליגה הרביעית היא רשמה אשתקד עלייה מרשימה לליגה א׳.

שפרעם שיחקה היום (שישי) מול הפועל כאוכב, משחק לא פשוט שהסתיים בתיקו 1-1. כשבמקביל צעירי כפר כנא, שנושפת בעורפה רשמה הפסד  2-1 מול מכבי נוג׳ידאת, מה שאפשר לאיחוד בני שפרעם לחגוג באופן רשמי מחזור אחד לפני תום העונה הסדירה. כאשר לשפרעם 65 נקודות ולכפר כנא 60.

העונה בנו קבוצה איכותית מאוד בשפרעם, היא הציגה כדורגל ברמה גבוהה והראתה הרבה אופי על המגרש ומי שהוביל אותה על הקווים הוא פיראס מוגרבי, ששיחק בעבר בליגת העל והיום משמש כמאמן הקבוצה בה שיחק לפני שפרש ממשחק פעיל.

כעת, איחד בני שפרעם רושמת עלייה שנייה ברציפות והפעם לליגה הלאומית לראשונה בתולדות המועדון, וחולמת ללכת בדרכה של בני ריינה כל הדרך עד לליגת העל.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן