המחזור ה-29 ליגה א׳ דרום: מכבי שעריים תארח את מכבי עירוני אשדוד

למכבי שעריים ומכבי עירוני אשדוד יש הרבה במשותף. שתיהן חלמו לעשות עונה גדולה, אבל התרסקו תוך כדי תנועה וכעת שתיהן נאבקות בתחתית רגע לפני סיום העונה הסדירה. בעירוני אשדוד חולמים ״לעזור לאחים משעריים״, אבל גם הצהובים נמצאים בתרחיש שבו הם עלולים להסתבך וללכת למבחנים

המחזור ה-29 ליגה א׳ דרום: מכבי שעריים תארח את מכבי עירוני אשדוד

[adrotate group="4"]

המחזור ה-29 בליגה א׳ דרום יפגיש את מכבי שעריים ומכבי עירוני אשדוד, לקרב תחתית לוהט כיאה למאבקים של ליגה א׳, כאשר שני מחזורים לסיום העונה הסדירה כל נקודה היא חשובה. התחתית בוערת וצמודה שימו לב למצב הנוכחי בטבלה:

14- מכבי עירוני אשדוד (28)

15- מכבי שעריים (23)

16- בני אילת (21)

17 בית״ר ת״א בת ים (21)

אצל המארחת משעריים כבר די השלימו עם העובדה שהקבוצה הולכת למבחנים, אבל אם נסתכל על הטבלה כשהיא נמצאת שתי נקודות מהקו האדום היא גם עלולה לרדת ליגה. ובלי קשר לתוצאה הסופית העונה הנוכחית של מכבי שעריים תירשם בדפי ההיסטוריה של המועדון כאחת העונה הכושלות ביותר, עם הרבה ציפיות לצד הרבה אכזבות ובנייה לא נכונה של קבוצה, חילופי מאמנים והרבה עצות כושלות מסביב.

בתרחיש הקיים שעריים חייבת לבוא לשני המחזורים האחרונים של מול מכבי עירוני אשדוד ומכבי הרצליה אך ורק במטרה לקחת נקודות. אם נתייחס למאבקים אז על הנייר שעריים יכולה לעשות את זה מול עירוני אשדוד, אבל יהיה לה קשה מאוד מול מכבי הרצליה האימתנית שככל הנראה תחגוג עלייה במחזור הסיום.

התרחיש הזה יכול להיות מסוכן עבור שעריים, בעיקר אם בני אילת תצליח לרשום ניצחונות במחזורי הסיום שעריים עלולה למצוא את עצמה מתחת לקו האדום בדרך לליגה ב׳ וזו תהיה החותמת הסופית והגדולה על הכישלון של שעריים העונה.כבר שלושה מחזורים ששעריים לא מצליחה לרשום ניצחון, והיא צריכה להגיע דרוכה ומוכנה למפגש עם עירוני אשדוד שעדין לא הבטיחה הישארות בעצמה.

אם שעריים תצליח להישאר בכל זאת בליגה, כדאי שבמועדון יפיקו הרבה לקחים לעונה הבאה או שאולי ילמדו מהיריבה העירונית מרמורק איך בכל זאת להבטיח הישארות בליגה במינימום תקציב.

גם באשדוד היו חלומות גדולים להיאבק בצמרת הליגה לצד שאר הקבוצות שנבנו לעלייה, אבל חלומות לחוד ומציאות לחוד. עירוני אשדוד נבנתה בתקציב גדול ובמועדון חלמו לעלות ליגה, אך הקבוצה נמצאת בעונה כושלת מאוד, מתקשה לייצר יציבות, משכורות התעכבו לאחרונה ושחקנים שמעידים על כך שהם סובלים בחדר ההלבשה רק מחכים שתיגמר העונה.

אם נודה על האמת, אשדוד רחוקה מלהבטיח הישארות וכל תוצאה מלבד ניצחון בשני המחזורים שנותרו עלולה לסבך אותה בתחתית הבוערת, בעיקר אם יריבותיה לתחתית ירשמו ניצחונות.

אשדוד כבר שלושה מחזורים ללא ניצחון ולצד שני הפסדים ותוצאת תיקו אחת, היא תצטרך לנסות ולנצח מחר את שעריים שמגיעה עם מטרות דומות כמו שלה.

מחר (שישי) עירוני אשדוד שעדין לא יכולה לנשום לרווחה תהיה ברגשות מעורבים. מצד אחד באשדוד זוכרים חסד לשעריים משנים קודמות שהקבוצה הצליחה להשאיר בליגה, ורוצים ״לעזור לאחים משעריים״ כך כתב אחד מאוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות, מצד שני אשדוד תצטרך להתרכז אך ורק במטרות של עצמה מאחר ואפילו היא לא הבטיחה הישארות.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן