מכבי עירוני נתיבות תפגוש את בית״ר נורדיה בגמר המחוז של ליגה ב׳ דרום ב׳

שני משחקים נערכו במסגרת הפלייאוף של ליגה ב׳ דרום ב׳. מכבי עירוני נתיבות של מוטי עטר, גברה על מ.כ ירושלים שסיימה את העונה זאת לאחר דו קרב פנדלים. לאחר מכן, בית״ר נורדיה ניצחה את הפועל בני אשדוד, במשחק חד צדדי. שתי הקבוצות יפגשו במחזור הבא לגמר המחוז של ליגה ב׳ דרום ב׳, המנצחת מביניהן תשחק בגמר המחוזות מול המנצחת מהמחוז המקביל

מכבי עירוני נתיבות תפגוש את בית״ר נורדיה בגמר המחוז של ליגה ב׳ דרום ב׳

[adrotate group="4"]

אתמול (שישי) משחקי הפלייאוף העליון יצאו לדרך בליגה ב׳ דרום ב׳, כאשר מ.כ ירושלים אירחה את מכבי עירוני נתיבות ולאחר מכן בית״ר נורדיה אירחה את הפועל בני אשדוד. בסיום ניצחונות לנתיבות ולנורדיה שיפגשו לגמר המחוז במחזור הבא.

מ.כ ירושלים- מכבי עירוני נתיבות:

מ.כ ירושלים התכוננה היטב למפגש הזה, ובמועדון קיוו לנסות לעשות עלייה מהפלייאוף. החבורה של אסי ברוכיאן הייתה טובה יותר מהפתיחה והציגה מחצית ראשונה נהדרת, עם הרבה מצבים אך הרבתה להחמיץ. השוער אביעד מייארה תפס יום נהדר, ולקחת הצלות מרשימות. מנגד, נתיבות הייתה עסוקה בלהסתגר, לשחק על מתפרצות ולהעביר זמן.

במחצית השנייה נתיבות עלתה במגמת שיפור. היא שיחקה צפוף יותר, שינתה מערך ואף הגיעה לכמה מצבים. מ.כ ירושלים חזרה לעצמה תוך כדי תנועה אך בתום תשעים הדקות תיקו מאופס והקבוצות הלכו להארכה.

הארכה הייתה של מ.כ ירושלים ללא ספק, ראינו על כר הדשא קבוצה אטרקטיבית, התקפית והחילופים של אסי ברוכיאן עשו את העבודה. במחצית הראשונה של ההארכה, הביטי הצעיר שנכנס כמחליף השאיר כדור רוחב נהדר לעידן חג׳ג׳, שבלי להתבלבל שלח אותו לשער וקבע יתרון 0-1 לירושלים.

במחצית השנייה של ההארכה נתיבות הצליחה להשוות. טפרה, שנכנס כמחליף ניצל טעות קשה של השוער אופק עברי כדי לדחוק את הכדור פנימה לשער והקבוצות הלכו לפנדלים. שם היום הנהדר של מייארה המשיך בין קורות השער הוא לקח הצלות מרשימות ושלח את נתיבות לשלב הבא, מ.כ ירושלים סיימה רשמית את העונה.

לצפייה בשידור המשחק: https://fb.watch/jNkReLQixN/

בית״ר נורדיה- הפועל בני אשדוד:

בניגוד למשחק הראשון של הפלייאוף שהיה צמוד מאוד, בית״ר נורדיה ומאמנה אהוד כחילה שמכירים את הליגה מקרוב שלטו במשחק באופן טוטאלי.

היא עלתה ליתרון מהיר וסגרה ארבעה שערים במשחק. דביר נסימי היה הראשון לכבוש שער אדיר אולי שער העונה של נורדיה מכ-20 מטרים, ירין הלל הכפיל ועומר יעקוב כבש צמד וקבע את תוצאת המשחק. במהלך היריבות שני בישולים לאדיר דרעי ושני בישולים לירין הלל.

בית״ר נורדיה שסיימה במקום גבוה יותר את העונה הסדירה תארח בשישי הבא את מכבי עירוני נתיבות, המנצחת מבינהן תפגוש אתת המנצחת מהמחוז של ליגה ב׳ דרום א׳ בגמר המחוזות.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן