מכבי הרצליה נעצרה בדרבי, מודיעין גברה על בני אילת

משחקי המחזור ה-28 בליגה א׳ דרום, המשיכו היום (שישי) תוך כדי חג הפסח וסיפקו לנו הרבה עניין. כפר שלם גברה על שעריים שהצליחה לכבוש שוויון זמני, החבורה של חיים לוי ניצחה את אילת שלא מצליחה להתרומם מהתחתית, מכבי והפועל הרצליה נפרדו בחלוקת נקודות

מכבי הרצליה נעצרה בדרבי, מודיעין גברה על בני אילת

[adrotate group="4"]

הפועל מרמורק -מ.כ  ירמיהו חולון 1-4

החבורה של ויקטור גניש, שממשיכה לעושת חיל בעונה כמעט ללא תקציב פירקה את ירמיהו חולון שבגדול יכולה כבר מזמן ללכת לים. למרות שמרמורק בעצמה לא צריכה את הנקודות, היא הגיעה במטרה לקחת אותן והפגינה ספורטיביות במשחרק לפרוטוקול בלבד.

עירוני אשדוד – שמשון כפר קאסם  1-1

עירוני אשדוד ממשיכה להסתבך והפעם מול שמשון כפר קאסם, שפתחה את העונה בצורה רעה ומזמן כבר הבטיחה הישארות בליגה. דור מוסקוביץ׳ העלה את עירוני אשדוד ליתרון, יואב ליברוס איזן את התוצאה והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. נכון לעכשיו, שני מחזורים לסיום אשדוד במקום אחד מעל המקום שממנו הולכים למבחנים שם נמצאת שעריים, הפער ביניהם 5 נקודות.

בית"ר ת"א/ בת ים – עירוני כסייפה 0-2

בית״ר ת״א בת ים משחקת במחזורים האחרונים בצורה משוחררת, וחבל שהיא נזכרה לעשות זאת כשהיא רגל וחצי בליגה ב׳. היום (שישי) היא סגרה ניצחון שני ברציפות על עירוני כסייפה עמדה השבוע בפני הפסקת פעילות, הגישה ערעור ומסכמים נדרשים ופסק הדין בוטל. עידן ויצמן ובן אמסלם הביאו לבית״ר ת״א 3 נקודות, כשכעת היא עדין במקום האחרון עם אותו מאזן נקודות כמו של בני אילת (21) מרחק שתי נקודות משעריים שנמצאת מעל הקו האדום.

מכבי הרצליה – הפועל הרצליה 0-0

אם נודה על האמת זה די היה צפוי, וזה היה משחק של כבוד שהסתיים בחלוקת נקודות. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, מכבי הרצליה רצתה להמשיך את המומנטום בדרך לעלייה ואילו הפועל הרצליה רצתה לעצור אותה. לבסוף תיקו משמים ללא נקודות.

עירוני מודיעין –  בני אילת-0-2

בני אילת יצאה למשחק חוץ קשה במודיעין שכבר הבטיחה הישארות לעונה נוספת בליגה. איליי סויסה שוער אילת עלה לשחקן למרות הפציעה ביד, אבל החבורה של חיים לוי רצתה יותר והייתה זו שניצחה. איילי חן הצטיין עם צמד שערים.

הפועל כפר שלם – מכבי שעריים 1-2
משחק רב אירועים וגם כדורגל ושעריים. לצד חסרוני של ארז בלפר על הקווים, שעריים שוב מסתבכת עם הפסד ונמצאת במקום שבו הולכים למבחנים. כפר שלם עלתה ליתרון, שעריים צימקה ולבסוף כפר שלם חגגה ניצחון חשוב בעיקר לאור התיקו של מכבי הרצליה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן