מ.כ ירושלים לאוהדים: ״בואו בהמוניכם לפתיחת הפלייאוף״

מחר (שישי) משחקי הפלייאוף בליגה ב׳ דרום ב׳ יצאו לדרך. המגרש בהר חומה יארח מחר את המפגש בין מ.כ ירושלים למכבי עירוני נתיבות (11:45) המשחק יועבר בשידור ישיר באתר דריבל, כאשר במקביל מועדון הכדורגל מ.כ ירושלים קורא לאוהדים למלא את היציעים

מ.כ ירושלים לאוהדים: ״בואו בהמוניכם לפתיחת הפלייאוף״

[adrotate group="4"]

מחר שישי יצאו לדרך משחקי הפלייאוף בליגה ב׳ דרום ב׳, שני המשחקים יערכו בירושלים כאשר הראשון מביניהם (12:45) יפגיש בין מ.כ ירושלים למכבי עירוני נתיבות, ולאחר מכן בית״ר נורדיה תארח את הפועל בני אשדוד (14:30).

מ.כ ירושלים שנבנתה במטרה לעלות ליגה, פתחה את העונה בצורה מדשדשת ותוך כדי תנועה לצד החתמתו של המאמן אסי ברוכיאן שגרם לקבוצה להתעורר לחיים ולהפוך לקבוצה אטרקטיבית והתקפי, הגיעו גם חיזוקים במקומות הנכונים. הניסיון לעליית ליגה מהמקום הראשון לא לצלח, ובמ.כ ירושלים מאמינים שאפשר לעשות את זה דרך הפלייאוף ובמועדון עדין לא וויתרו על עלייה. מ.כ ירושלים מסיימת את העונה הסדירה במקום השלישי בטבלה עם 64 נקודות בקופה.

מול הקבוצה מהבירה, תגיע נתיבות של מוטי עטר שהצליחה להעפיל גם היא לפלייאוף וסיימה את העונה במקום ה-4 עם 61 נקודות. גם נתיבות עברה מס׳ תהפוכות במהלך העונה, על הקווים עמדו אוהד יוסף ושלומי צלח שהוחלפו בסתיו אלילמלך, שלאחר מכן הוחלף במוטי עטר. נתיבות שמרה על השלד מהעונה הקודמת, לצד חיזוקים במקומות הנכונים ועשתה עונה סדירה נהדרת שלבסוף הסתיימה גם בפלייאוף. היא תהווה פקטור משמעותי במשחק הפלייאוף וכזכור בעונה הקודמת היא הגיעה עד למרחק נגיעה מעלייה.

ממ.כ ירושלים נמסר לאוהדים: ״משחקי הפלייאוף הם משחקים חשובים, ואנחנו רוצים לראות כמה שיותר אוהדים ביצעי מחר מול נתיבות״

המשחק יועבר בשידור ישיר בשעה 11:45 בעמוד הפייסבוק של אתר דריבל, צוות השידור לירן ביטון ומאיר אפללו

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן