חד צדדי: הפועל כפר שלם גברה 0-5 על שמשון כפר קאסם

ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, החבורה של נועם שוהם מפרקת את שמשון כפר קאסם במשחק חד צדדי שאף יכול היה להסתיים בתוצאה גדולה יותר. כפר קאסם לא הופיעה למשחק והציגה יכולת חלשה מאוד שלא מאפיינת אותה מאז מגמת השיפור שהציגה מפתיחת העונה

חד צדדי: הפועל כפר שלם גברה 0-5 על שמשון כפר קאסם

[adrotate group="4"]

המחזור ה-27 בליגה א׳ דרום הפגיש בין שמשון כפר קאסם להפועל כפר שלם, כאשר הפועל כפר שלם ממשיכה לנשוף בעורפה של מכבי הרצליה וחולמת על מעידה של הקבוצה ולצמצום הפערים בצמרת.

אתמול (שישי) החבורה של נועם שוהם התפוצצה על המגרש מול שמשון כפר קאסם עם חמישה שערים ולקחה שלוש נקודות נוספות על חשבונה של כפר קאסם, כשבמקביל גם הרצליה רשמה ניצחון על יבנה.

כפר שלם התפוצצה על המגרש מפתיחת המשחק, כאשר מי שהצטיין על כר הדשא וכבש רבעייה היה אליאור משעלי. השחקן המוביל העניק לקבוצתו פתיחה נהדרת עם צמד שערים, הראשון מהנקודה הלבנה (18) והשני שהגיע 6 דקות לאחר מכן.תוך כדי תנועה איציק שולמייסטר כבש שער עצמי וכפר שלם הגדילה את התוצאה, וירדה להפסקת המחצית עם הרבה אוויר ויתרון של 0-3.

במחצית השנייה המגמה נמשכה, שמשון כפר קאסם פשוט לא הופיעה למשחק ולא ברור מה קרה לקבוצה. אנשי המועדון זעמו על היכולת המאכזבת של השחקנים ובעיקר על ספיגת השערים. במחצית השנייה משעלי השלים צמד נוסף תוך ארבע דקות (65, 69) ובכך סגר רביעייה שהביאה ניצחון ענק לכפר שלם רגע לפני הפלייאוף.

במחזור הבא שמשון כפר קאסם תנסה להתאושש מול עירוני אשדוד, וכפר שלם תארח את שעריים.

 

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן