כפר כנא ושפרעם צמודות בצמרת, אילת מסתבכת בתחתית

משחקי המחזור ה-26 המשיכו היום (שישי) עם מס׳ מפגשים מסקרנים בדרום ובצפון. בדרום:כפר קאסם חילצה תיקו מדימונה, מודיעין ובית״ר ת״א בת ים נפרדו בחלוקת נקודות ומרמורק גברה על אילת. בצפון שפרעם עשתה מהפך על טירה, וכפר כנא פירקה את כאוכב, הכל בסיכום שלפניכם!

כפר כנא ושפרעם צמודות בצמרת, אילת מסתבכת בתחתית

[adrotate group="4"]

בדרום:

ליגה א' דרום

הפועל מרמורק – בני אילת 1-2

לבני אילת הייתה הזדמנות לעלות מעל הקו האדום במשחק מול הפועל מרמורק שכבר הבטיחה הישארות בליגה כך שלא היה לה הרבה עניין במשחק הזה ובכל זאת החבורה של ויקטור גניש הציגה הרבה ספורטיביות. הראל בן אבי ועידו בנבניסטי כבשו עבור מרמורק, ינאי דוד הצליח לצמק מהנקודה הלבנה.

מ.ס דימונה – שמשון כפר קאסם 1-1

הקרקס המביך של רומן זולו המשיך גם במחזור הנוכחי מול שמשון כפר קאסם, בין שתי הקבוצות יש פערי תקציב ואיכות משמעותיים מאוד, כאשר כפר קאסם התחילה להתחזק תוך כדי תנועה וסומנה בתחילת העונה כיורדת הבטוחה. אבל זו הבעיה של דימונה היא לא מצליחה לייצר יציבות ולצד ניצחונות מרשימים מגיעים הפסדים או תוצאות תיקו מביכות. משה אסולין העלה את דימונה ליתרון ובאסל טאהא כבש את השוויון. תיקו שכולו ניצחון לכפר.

הפועל בקעת הירדן -עירוני כסייפה 1-4

בקעת הירדן הפתעת העונה ממשיכה להרשים עם ניצחון על כסייפה, וארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה היא נקודה מדימונה ונושפת בעורפה על מקום בפלייאוף. כסייפה שעשתה עונה נפלאה ללא תקציב כבר הבטיחה את מקומה לעונה הבאה, השחקנים עדין מחכים לקבל שכר ושיסדירו מולם את החובות לעונה הנוכחית, הבקעה ניצלה זאת כדי להמשיך לחלום על הפלייאוף.

עירוני אשדוד- מכבי יבנה 2-0

הבדיחה של הליגה ממשיכה להוכיח לנו שאם לא ״נותנים להם״ לכאורה הם לא מסוגלים לנצח!! משחק חלש מאוד שבו ניצחה, וכרגיל יבנה תמיד קבוצה מצוינת בגארבג׳ טיים. יש הטוענים כי בין המאמן של עירוני אשדוד הפרופסור יש סכסוך עם מס׳ שחקנים לכאורה, והבלאגן חוגג בעירוני ויש לה מזל אחד, יש קבוצות יותר חלשות ממנה והיא ללא ספק תישאר בליגה, אבל גם ללא ספק כישלון ניהולי ומקצועי.

עירוני מודיעין- בית"ר ת"א/בת ים 0-0

אפשר להגיד שבית״ר ת״א בת ים כבר בליגה ב׳ וזו תהיה ירידת הליגה השנייה של הקבוצה ברציפות. אף קבוצה לא הרוויחה מחלוקת הנקודות הזאת, בעיקר לא מודיעין שחולמת להישאר בליגה.

בצפון:

איחוד בני שפרעם – מ.ס טירה 1-2

שפרעם ממשיכה להוכיח שהיא קבוצה איכותית מאוד ולא סתם היא תתמודד על עלייה. היא נקלעה לפיגור מוקדם אחרי שניר עזריה העלה את טירה ליתרון, אבל צמד שערים של אמיר אבו ניל קבעו ניצחון ומהפך נהדר כאשר שפרעם וכפר כנא עם אותו מאזן נקודות בצמרת.

הפועל כפר כנא – הפועל רעננה 0-1

זה נראה שברעננה חולמים שהליגה תסתיים אחרי שהבינו שהיא לא תעלה מהמקום הראשון, אחרת אין הסבר למה חבורה של שחקנים כמו שיש לרעננה רושמים הפסד במשחק מול כפר כנא, ואם נודה על האמת רעננה צריכה להודות שהיא בפלייאוף. שער אחד קטן גדול של פאדי עוואד סידר לכפר כנא 3 נקודות חשובות! וגם מגיע שאפו גדול למאמן משה ויצמן, שרק הגיע לקבוצה ורשם איתה ניצחון בכורה מול קבוצה חזקה.

הפועל כאוכב – צעירי כפר כנא 4-1

כפר כנא לא מפסיקה להרשים ולא בכדי היא מובילה את צמרת הליגה. החבורה של הישאם זועבי ממשיכים בכל הכוח גם בישורת האחרונה של הליגה, עם ניצחון מרשים על כאוכב וארבעה שערים ששווים שלוש נקודות בדרך לעליית ליגה.

מכבי אתא/ ביאליק – הפועל בועיינה 0-1

החבורה של אבי סבג לקחה 3 נקודות על חשבונה של בועיינה שהשבוע החזירה לשורותיה את שאדי חמודה אחרי עזיבתו של משה ויצמן, זה לא עבד לאורחת מבועיינה ששואפת להישאר בליגה ותצטרך להציג יכולת טובה יותר.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן