מתרחקת מעלייה: כפר שלם סיימה בתיקו מול הפועל הרצליה 1-1

בזמן שמכבי הרצליה קטפה עוד ניצחון אחר מהפך על חולון, כפר שלם עשתה תיקו מאכזב עם הפועל הרצליה שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף. הפער בצמרת גדל ל-6 נקודות וכפר שלם מתרחקת מעלייה

מתרחקת מעלייה: כפר שלם סיימה בתיקו מול הפועל הרצליה 1-1

[adrotate group="4"]

המחזור ה-26 הפגיש בין הפועל כפר שלם שנמצאת במקום השני להפועל הרצליה. מצד אחד החבורה של נועם שוהם שחולמת על עליית ליגה, וידעה שהיא חייבת לקחת נקודות על מנת לנסות לצמצם את הפער ממכבי הרצליה. היריבה שלה למשחק הפועל הרצליה כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון ולא הייתה צריכה את הנקודות, אך כפר שלם שוב בעטה בדלי וסיימה את בתיקו שהרחיק אותה משמעותית מעלייה והגדיל את הפער בצמרת.

על הנייר כולם סימנו את כפר שלם כמנצחת במשחק הזה, בעיקר כי להפועל הרצליה לא היה עניין בו. ואכן,בחלק הראשון כפר שלם הראתה סימנים של קבוצה שרוצה לעלות ליגה, היא אפילו הגיעה לכמה מצבים אך הכדור לא נכנס ויש כאלו שיגידו שהיא קופחה במשחק.

השער הגיע רק במהלך המחצית השנייה, עומר בוארון העלה את כפר שלם ליתרון על הרצליה, שלא וויתרה והמשיכה להציג כדורגל חיובי וספורטיבי. אותו בוארון שהעלה את הכפר ליתרון היה גם זה שגרם לפנדל עבור האורחת מהרצליה, לאחר נגיעת יד ברחבה. יהב חיו חמו לא התבלבל ושלח את הכדור פנימה מהנקודה הלבנה.

בסיום 1-1 וחלוקת נקודת מאכזבת עבור כפר שלם, שרצתה לצמצם את הפער ממכבי הרצליה, אבל התבשרה בסיום המשחק על ניצחון ומהפך מרשים של יריבתה לצמרת.

לסיכום: הפועל כפר שלם מודל 22/23 היא כישלון, וההגדרה לכישלון היא בהתאם למטרות שהיא הציבה לעצמה. כבר שתי עונות ברציפות שהקבוצה מנסה לחזור לליגה הלאומית, אבל עושה בדרך את כל הטעויות האפשריות. נראה שבהפועל כפר שלם רצונות לחוד ופעולות לחוד, אחרת לא ברור איך יכול להיות שהנהלת הקבוצה לא ראתה בשלבים מוקדמים יותר שככל הנראה שנועם שוהם לא האיש הנכון להוביל אותה לעלייה. אומנם הקבוצה נמצאת במקום השני, אבל ככה לא נראת קבוצה ששואפת לעלות בטח אחרי מה שקרה בעונה הקודמת וזה הרי ידוע שמהפלייאוף הכי קשה לעלות. וכעת, כפר שלם בגלל ניהול חובבני ככל הנראה תישאר לעונה נוספת בליגה א׳ דרום ועוד עונה הלכה לפח.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן