קרדיט: האם זו תהיה השנה של מלאכי? (צילום: האדיבות המועדון)

חגיגה בכתום: קריית מלאכי מחכה לנורדיה

מכבי קריית מלאכי ובית״ר נורדיה שחולמות על עליית ליגה, חיכו לאורך כל העונה הנוכחית למפגש המכריע ביניהן. מצד אחד יואל סויסה, מן העבר השני אהוד כחילה כאשר על הפרק כרטיס לעליית ליגה. חגיגה גדולה צפויה להיות מחר בקרייה עם שידור ישיר, יציע מלא וגם הקרנה על מסכי ענק

קרדיט: האם זו תהיה השנה של מלאכי? (צילום: האדיבות המועדון)

חגיגה בכתום: קריית מלאכי מחכה לנורדיה

[adrotate group="4"]

כבר 8 שנים שבקריית מלאכי חולמים על ליגה א׳ דרום, מאז עונת 14/15 שבסיומה הקבוצה נשרה לליגה הרביעית לא וויתרו על החלום, ניסו להעמיד קבוצות שיתמודדו על עליית ליגה, אבל זה לא צלח ובמשך שנים קריית קריית מלאכי אחת מהקבוצות הכי צבעוניות בליגות הנמוכות בעטה בדלי פעם אחר פעם ברגעים מכריעים.

העונה משהו טוב קרה במלאכי, ובכדורגל כשזה מתחבר זה מתחבר. האוהדים הנאמנים המשיכו ללוות את הקבוצה ממגרש למגרש, נבנה תלכיד שהתחבר מהרגע הראשון, יואל סויסה מונה למאמן והתברר כבינגו וקריית מלאכי מודל 22/23 הציגה לנו כדורגל שאנחנו אוהבים לראות והנאה מרובה בכל יום שישי בצהריים.

בעונה לא פשוטה כשמולה לא מעט קבוצות איכותיות שחולמות על עלייה ופלייאוף, בקריית מלאכי הוכיחו שהם באו לדבר על המגרש. היא רשמה עונה פנטסית מכל הבחינות, הקבוצה הציגה כדורגל אטרקטיבי והתקפי, היא ניצחה משחקים חשובים והובילה לאורך כל העונה את הטבלה במקום הראשון כשכעת היא נמצאת שם עם 75 נקודות בקופה, ארבע נקודות מעל יריבה שנושפת לה בעורף בית״ר נורדיה.

בקריית מלאכי הצהירו ״זה משחק על עונה שלמה״ , אם קריית מלאכי מנצחת אפשר להוציא את השמפניות מהמקררים ולהתחיל לחגוג את חגיגות העלייה ואין ספק שקהל כמו של מלאכי יוסיף מלא צבע לליגה א׳. אם נורדיה תנצח זה משאיר את הקבוצה מהבירה בתמונת העלייה וההכרעה תעבור למחזור הסיום. גם במצב של תיקו העלייה תהיה של מלאכי.

בקרייה יודעים שמצפה לה משוכה לא פשוטה בדמותה של בית״ר נורדיה, שרק בעונה הקודמת ירדה לליגה ב׳ דרום ב׳ אחרי שנים בליגה א׳. בנורדיה אמרו מתחילת העונה שאחרי ירידת ליגה צריך לעלות בחזרה אחרי עונה אחת בלבד, על מנת שלא להתקע בליגה.

לשם כך הם החתימו את אהוד כחילה, שועל קרבות ותיק שמכיר את ליגה ב׳ מקרוב. הוא הוביל את נתיבות לפלייאוף, העלה את דימונה לליגה א׳ והוא מאמן שיודע לשחק בדיוק בסגנון שהליגה הזאת צריכה. החיבור עם נורדיה היה מיידי, בכל זאת כחילה היה סמל בעברו בבית״ר והמאמן המנוסה בנה תלכיד שהתחבר מהר מאוד וגם עבד טוב כשלאורך כל העונה נורדיה נושפת בעורפה של מלאכי ומחכה למעידה שלה.

היום (שישי) צפויה להיות חגיגה גדולה בכתום בקריית מלאכי, עיריית מלאכי נרתמה להרים אירוע ספורטיבי גדול כדי לתמוך בקבוצה והיא צפויה להעמיד שידור ברמת ליגת האלופות, כאשר את השידור צפויים להעביר השדר: רועי אסרף והפרשנים: מאיר אפללו ואבי פרץ כשעל המגרש 4 מצלמות שיתעדו את הקבוצה במשחק היסטורי. 800 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם ביציע, והעירייה הקצתה מסכי ענק מחוץ למגרש למי שלא יוכל להיכנס יחד עם הפנינג גדול.

אין ספק שעל כר הדשא צפוי להיות משחק על עונה שלמה, ואנחנו צפויים לראות את אחד מהמשחקים הכי טובים שהיו פה העונה. יריית הפתיחה 14:30 ושהטובה ביותר תנצח!

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן