זאת שעולה וזאת שיורדת: מכבי הרצליה בדרך ללאומית, שעריים לליגה ב׳

המחזור ה-26 בליגה א׳ דרום נפתח היום (חמישי), עם כמה מפגשים מסקרנים שישפיעו על קרבות הצמרת והתחתית. סירוטקין הוכיח לשעריים הוא מקצוען, הרצליה ואלעד בראון בדרך לעליית ליגה, כפר שלם סיימה בתיקו עם הרצליה.

זאת שעולה וזאת שיורדת: מכבי הרצליה בדרך ללאומית, שעריים לליגה ב׳

[adrotate group="4"]

איזה פתיחה של מחזור הייתה לנו היום בליגה א׳ דרום, עם כמה משחקים משמעותיים.שמשון ת״א שאומנם כבר הבטיחה הישארות אבל לקחה נקודות על חשבונה של שעריים שממשיכה לקרוס בתחתית. מכבי הרצליה חוגגת כל הדרך ללאומית עם ניצחון ומהפך על חולון, וכפר שלם סיימה בתיקו עם הפועל הרצליה ומתרחקת משמעותית מעלייה.

שמשון תל אביב – מכבי שעריים- 0-2

המארחת שכבר יכולה ללכת לים ומאמנה חיים סירוטקין הצהירו כי הם ישחקו בספורטיביות והם באים לקחת נקודות מול שעריים וכך זה הסתיים. סירוטקין הוכיח לקבוצה שלא רצתה אותו בעבר שהוא מאמן מקצוען, איברהים ג'ואברה ושובל דומר כבשו לשמשון שסיבכה את שעריים שעושה את הדרך הבטוחה לליגה ב׳.

הפועל כפר שלם – הפועל הרצליה- 1-1

אוי כפר שלם שמתרחקת מעליית ושוב הקבוצה של נועם שוהם בעטה בדלי. אומנם כפר שלם עלתה ליתרון משער של עומר בוארון, אבל ספגה שער שוויון בפנדל אותו כבש יהב חמו. האוהדים של כפר שלם לא היו מרוצים ולא חסכו ביקורת מנועם שוהם.

מכבי הרצליה – ירמיהו חולון- 1-2

מכבי הרצליה ממשיכה להוכיח שהיא קבוצה עם אופי של עליית ליגה. גם אחרי שהיא נקלעה לפיגור, היא הצליחה לחזור למשחק מצמד שערים של האיש שמוביל אותה לעלייה עידו אקסברד.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן