לירן ביטון בתחזית המחזור ה-26 בליגה א׳ דרום

המחזור ה-26 בפתח ואין ספק שמצפה לנו מחזור מסקרן במיוחד. האם הרצליה תמשיך את המומנטום החיובי מול חולון, האם היריבה העירונית הפועל הרצליה תעצור את כפר שלם, חיים סירוטקין יוכיח לשעריים שהוא מקצוען והאם מרמורק תמשיך לדבר על פלייאוף? הכל בתחזית שלפניכם!

לירן ביטון בתחזית המחזור ה-26 בליגה א׳ דרום

[adrotate group="4"]
שמשון פזטל ת"א-מכבי שעריים
איזה משחק הולך להיות לנו, מצד אחד שמשון שכבר מזמן יכולה ללכת לים ומצד שני מכבי שעריים שנלחמת על חייה ותצטרך להסתדר ללא המאמן החדש ארז בלפר, שהורחק משלושה משחקים.חיים סירוטקין רוצה להוכיח שהוא מאמן מקצוען וספורטיבי אחרי שלא רצו אותו בעבר בשעריים, ולמרות ששמשון לא צריכה את הנקודות היא באה לקחת אותן, שעריים יודעת ששום תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון. אני הולכת על תיקו!
מ.ס. דימונה-שמשון כפר קאסם
מ.ס דימונה בדרך הבטוחה לפלייאוף, אך עדיין בקעת הירדן נושפת בצווארה וכל נקודה חשובה בישורת האחרונה של הליגה. כפר קאסם מצידה נבנתה מאוחר, ובכל זאת עשתה חיזוקים במקומות הנכונים והתאוששה תוך כדי תנועה ועל כך מגיע לה שאפו! בעיניי במפגש הזה הניצחון של רומן זולו ודימונה.
הפועל מרמורק-בני אילת
בהפועל מרמורק חולמים על פלייאוף ואילת חולמת על הישארות, אבל אם נודה על האמת במרמורק אין כסף ופלייאוף משמע יותר משכורות, כך שככל הנראה וגם לפי מצב הטבלה מרמורק לא תהיה בפלייאוף ומנגד מגיע שאפו לויקטור גניש ותמיר חופי על מה שקורה בקבוצה, שכמעט ללא תקציב מבטיחה הישארות ונמצאת במקום הרבה יותר גבוה בטבלה ממה שציפו לה. אילת בסכנת ירדה, ונמצאת מתחת לקו האדום שמעלייה שעריים בנקודה אחת בלבד כך שניצחון והכל בר שינוי. במשחק הזה אני הולכת עם אילת.
מכבי עירוני אשדוד-מכבי יבנה
מפגש מסקרן מאוד כאשר אורי קרגולה יפגוש את האקסית מיבנה אותה אימן בעבר. שתי הקבוצות עם הרבה מאפיינים משותפים, ציפו לעשות עונות גדולות והתאכזבו. יבנה עוד יכולה להסתפק בפלייאוף ואילו עירוני אשדוד צריך להגיד תודה אם היא תבטיח הישארות. אשדוד מגיעה אחרי ניצחון, יבנה אחרי שני הפסדים. ניצחון ליבנה.
עירוני מודיעין-בית"ר ת"א בת ים
קרב תחתית לוהט כיאה למאבקים של ליגה א׳, בית״ר ת״א האורחת כבר נמצאת רגל וחצי בליגה ב׳ ואיזה עצוב שמועדון שטיפח שחקנים והיה בעצמו בן טיפוחיו של מכבי ת״א מתרסק בצורה הזאת, מנגד עירוני מודיעין שרוצה להבטיח הישארות לעונה נוספת , אבל נמצאת שתי נקודות מהקו האדום וכל משחק הוא קריטי. במשחק הזה אני הולכת עם חיים לוי ומודיעין.
מכבי הרצליה-מ.כ. "ירמיהו" חולון
כשמגיע לקבוצה לעלות ליגה רואים את זה בכל הפרמטרים וזה משהו שאפשר להגיע על מכבי הרצליה, קבוצה איכותית מאמן מצוין שעשה בית ספר לכל הליגה ובשקט ובצניעות עם עבודה קשה על המגרש ותקציב שחקנים שקול, מכבי הרצליה המועמדת המובהקת ביותר לעלות. מנגד, ירמיהו חולון אחת מקבוצות הפרווה של הליגה, שהבטיחה הישארות לעונה נוספת וכל הכבוד לה על כך. מי שצריכה יותר את הנקודות היא הרצליה מאחר וכפר שלם נושפת בעורפה. במחזור הקרוב אנשי הרצליה יהפכו להיות אוהדים של היריבה העירוני הפועל הרצליה ויקוו שהיא תגרום לכפר שלם למעוד כדי להגדיל את הפער. ניצחון לאלעד בראון והרצליה.
הפועל כפר שלם-הפועל הרצליה
הפועל כפר שלם עשתה הרבה טעויות מפתיחת העונה והיא משלמת על כך, כי כולם ציפו שכפר שלם תהיה זו שתדרוס את הליגה אבל הקבוצה רחוקה מכך. מנגד, הפועל הרצליה של ארז בנודיס בעונה חלומית מבחינתה , במינימום תקציב עם שחקנים צעירים היא הייתה במקום הראשון לאורך כל הסיבוב ותוכל להנות גם מפלייאוף. במשחק הזה יש לי תחושה של ניצחון להפועל הרצליה.
הפועל בקעת הירדן-עירוני כסייפה
שתי קבוצות שדי מזכירות אחת את השנייה, מאחר ושתיהן מפתיעות את הליגה ונחשבות לקבוצות עיקשות מאוד. בקעת הירדן הפתעת הליגה בעונה מצוינת נמצאת קרוב לדימונה ונגיעה של שלוש נקודות מפלייאוף. עירוני כסייפה בעונה מצוינת כנגד כל הסיכויים וללא משכורות, כאשר עדין השחקנים ממתינים לקבל את שכרם. ניצחון לבקעת הירדן.
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן