הפועל כפר שלם: כישלון גדול או עליית ליגה?

כבר עונה שנייה ברציפות שכפר שלם חולמת לעלות ליגה, בעונה הקודמת בנו קבוצה חזקה והעונה הסתיימה בכישלון ואכזבה. בעונה הנוכחית הקבוצה לא למדה מטעויות ונראה שגם השנה כפר שלם לא תצליח לעלות ויש לא מעט גורמים לכך

הפועל כפר שלם: כישלון גדול או עליית ליגה?

[adrotate group="4"]

הפועל כפר שלם בנתה בעונה הקודמת את הקבוצה הכי חזקה שהייתה אי פעם במועדון, היא התמודדה מול קבוצות איכותיות כמו מכבי יפו ושמשון כפר קאסם, ובסוף בעטה בדלי ונשארה לעונה נוספת בליגה א׳.

גם העונה במועדון החליטו להתמודד על עלייה, אומנם לא ראינו קבוצה חזקה כמו בעונה הקודמת, אבל המטרות נשארו אותו דבר ובכל זאת לאורך עונה שלמה ראינו קבוצה בינונית ללא מספיק מחץ, שאיבדה נקודות במשחקים חשובים ונראה בכפר שלם לא לומדים מטעויות ובמועדון באים בטענות לכולם, אך לא עוצרים להסתכל על עצמם.

כידוע, זה לא העיקר לעלות, ראינו לא מעט קבוצות עולות ליגה ולבסוף מתרסקות. גם כפר שלם חוותה את זה לאחר שהצליחה לעלות בעונה בסיום עונת 19/21, אך התרסקה בחזרה לליגה א׳ אחרי עונה אחת בלבד. אז למה כפר שלם כל כך רוצה לעלות לליגה הלאומית, אם בליגה א׳ היא מתקשה לייצר יציבות ולהתנהג כמו מועדון עם אופי.

בעונת הקודמת כ-2.5 מיליון ש״ח נזרקו לפח, יש כאלו שהפנו אצבע מאשימה למאמן עומר פרץ, יש כאלו שאמרו שחקנים לא טובים. אבל מי שמכיר את המועדון מקרוב יודע שרק מלחמות פנימיות מנעו מכפר שלם לעלות. פרץ במשחקי אגו מול קדוסי, כאשר השחקן מצא את עצמו רוב העונה בספסל וכולם יודעים מה קרה, והנה חלפה שנה הניגון חוזר והפעם עם מאמן אחר.

העונה הנוכחית בניגוד לעונה הקודמת היא הרבה יותר שוויונית, ואז מגיעות קבוצות כמו הפועל ומכבי הרצליה בתקציבים נמוכים מאוד לצמרת, וכפר שלם לא מציגה מספיק מחץ במקביל לקבוצות האלה שסיפקו לנו כדורגל מעניין ואיכותי למרות המשבר שהגיע בדרך אצל הפועל הרצליה.

ומה בכפר שלם עשו? במקום להציג אופי ותלכיד שירוץ קדימה ויתמודד חזק על עלייה, שחררו שחקנים איכותיים ליריבה על העלייה. דייגו ובירו להרצליה, כאשר גם שון מלכה שהיה הכוכב של הקבוצה ופז בן ארי שנחשב לבלם מצוין שוחררו מהמועדון.

נראה שכפר שלם בלחץ, השבוע הכריזו במועדון ״אף שחקן לא מתראיין״, יש חשש בכפר שלם שהשחקנים לא יעמדו בלחץ של הישורת האחרונה. היו שחקנים שהסכימו עם ההחלטה וגם כאלה שלא, בכל זאת בליגה השלישית בישראל יש שחקנים שזקוקים ורוצים את החשיפה התקשורתית. 4 נקודות מפרידות בין כפר שלם למכבי הרצליה, אבל בין הקבוצות יש גם פערי איכות ונראה שעל פניו הרצליה הרבה יותר מוכנה לעלות לליגה הלאומית.

לסיכום: במחזור הקרוב היא תפגוש את הפועל הרצליה, שהייתה בראש טבלת הליגה כמעט לאורך כל הסיבוב הראשון. במכבי הרצליה מקווים לניצחון של יריבתה העירונית על הכפר. ואם נסכם את הדברים, נראה שכפר שלם צפויה להישאר לעונה נוספת בליגה א׳ דרום, ובמועדון יצטרכו לקחת הרבה דברים בחשבון כשהם מדברים על עלייה. אם נסתכל על העונה הנוכחית כקבוצה כפר שלם היא בינונית וברוב משחקיה היא מגלה חולשה רבה כמעט מחצית שלמה וככה לא עולים ליגה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן