קרדיט: חיים סירוטקין בא לנצח (צילום: באדיבות שמשון ת״א)

״אני בא להראות שחיים סירוטקין מקצוען ולא שכונה כמו שחושבים בשעריים״

אחרי הגעתו של ארז בלפר, והניצחון במחזור האחרון על מודיעין. במכבי שעריים רוצים להמשיך את המומנטום החיובי גם מול שמשון פזטל ת״א, שאומנם כבר יכולה ללכת לים, אבל חיים סירוטקין מתכוון לעלות עם הרכב חזק כדי להוכיח שהוא מקצוען, לשעריים שדחתה את המאמן בעבר

קרדיט: חיים סירוטקין בא לנצח (צילום: באדיבות שמשון ת״א)

״אני בא להראות שחיים סירוטקין מקצוען ולא שכונה כמו שחושבים בשעריים״

[adrotate group="4"]

אנחנו מתקרבים לישורת האחרונה של הליגה, מפגשים אחרונים וקריטיים וכל נקודה חשובה בהם. במסגרת המחזור הקרוב ה-26 במספר, שמשון ת״א תארח את מכבי שעריים לקרב לוהט. ואתם בטח שואלים את עצמכם מה כל כך מסקרן בקרב הזה אם שמשון ת״א כבר מזמן איבדה עניין בליגה? אז הפרטים לפניכם!

שתי קבוצות שהמנהלים המקצועיים שלהן הם קודם כל סוכני שחקנים. מצד אחד מכבי שעריים המרוסקת, עם סוכן השחקנים זיו סלומוביץ מנהלה המקצועי של שעריים. מהצד השני סוכן השחקנים אורן יחזקאל שהוא מנהל בפועל את שמשון תל אביב.

מכבי שעריים רושמת עונת בלהות מלווה בקומדיה של טעויות, ובכל זאת מכבי שעריים זה מועדון חשוב לליגה א׳ דרום. רגע לפני סיום העונה ושנייה לפני שהיא יורדת ליגה, שעריים ביצעה חילוף בעמדת המאמן והביאה את ארז בלפר יחד עם רון קופרלי הצמד רשמו ניצחון וקטעו רצף רע של חמישה מחזורים ללא ניצחון.

שעריים עדין לא בחוף מבטחים, ובמפגש עם שמשון היא חייבת לנצח אם היא רוצה לשרוד בליגה א׳ לעונה נוספת כי כעת היא נמצאת במקום ה-14 בטבלה, מקום אחד מעל הקו האדום, עם 22 נקודות מעל בני אילת ובהפרש של נקודה אחת, כך שהכל מסוכן ופתוח.

שמשון מצידה סיימה את העונה ויכולה להכין את הכפכפים והמגבת וללכת לים, כך שלא כל כך דחוף לה לנצח במשחק. אבל בשמשון לא מתכוונים להוריד הילוך, ואם תשאלו את מאמנה של שמשון חיים סירוטקין הוא בא לנצח ואוי ואבוי אם מישהו יעז להגיד לו לא להתאמץ.

ולמה? סירוטקין בא להוכיח למני סויסה שהוא מקצוען. בניגוד למה שחושבים על חיים בשעריים ואני אסביר. אורן סוכנו של חיים ניסה כמה פעמים להוביל את חיים לחתום כמאמן שעריים, אבל בכל הפעמים הוא קיבל דחייה מהמועדון מרחובות לטענתו בגלל ש״הוא לא מקצוען״.

חיים סירוטקין שנחוש להוכיח שהוא מאמן איכותי אמר לקראת המשחק: ״אני מקצוען אני בא לשחק כמקצוען עם כל ההרכב אני בא להראות לשעריים שחיים סירוטקין מקצוען ולא שכונה!!! כמו שחושבים בשעריים״.

לסיכום: כאחד שמכיר את חיים מקרוב ובאמת מי שמכיר אותי יודע שאני לא מרבה לפרגן, אבל אצל חיים כייף להתאמן ושחקנים שמתאמנים אצלו מתאהבים בו מהר ואומרים שיש בו קסם. אז מי תנצח במשחק, האם הרוח הספורטיבית תנצח? או שנראה משהו מוזר?

אני עדיין מאמין ברוח הספורטיבית. תחשבו על זה אם חיים ינצח את שעריים, והיא תרד ליגה בגלל איבוד נקודות ספציפית במשחק הזה, שעריים תזכור לכל החיים את המאמן שדחתה וקראה לו לטענתו ״לא מקצוען״ וזו תהיה נקמה מתוקה עבור סירוטקין. בכל מקרה יהיה משחק ששווה ללכת לראות!

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן