קרדיט: שאדי חמודה חוזר לבועיינה (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

משה ויצמן עזב, שאדי חמודה שב לקווים בבועיינה

אחרי ההפסד אתמול (שישי) של בועיינה להפועל כאוכב, מאמן הקבוצה משה ויצמן, שהגיע רק לפני שלושה שבועות החליט לקחת אחריות על המצב ולסיים את דרכו. מי ששב לנסות ולהציל את הקבוצה מירידת ליגה הוא הסמל והאיש שמזוהה עם המועדון שאדי חמודה שאמר: ״אני חוזר לבית שלי, כדי לעזור לקבוצה להישאר בליגה בכבוד״

קרדיט: שאדי חמודה חוזר לבועיינה (צילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל)

משה ויצמן עזב, שאדי חמודה שב לקווים בבועיינה

[adrotate group="4"]

לא שקט בהפועל בועיינה ואין ספק שאנשי המועדון הצפוני רק חולמים שהעונה המסויטת הזאת תסתיים. זו הייתה עונה מלאת תהפוכות עבור הקבוצה, שחולמת לעשות הישארות בליגה ועדין לא השלימה את המטרה.

רק לפני שלושה שבועות התבשרנו על עזיבתו של מי שזוהה כסמל של המועדון מבועיינה שאדי חמודה. מי שנקרא לדגל היה משה ויצמן שחתם בשורות הקבוצה. אך בועיינה התקשתה להתרומם, ומהניצחון על מגדל העמק במחזור ה-20, היא רשמה רצף של ארבעה הפסדים, כאשר בשניים מתוכם היא לא כבשה שער זכות.

אתמול (שישי) הגיע ההפסד החמישי של בועיינה, הפעם זה היה במפגש מול כאוכב במשחק שהסתיים בתוצאה 1-3. משה ויצמן החליט לקחת אחריות על המצב ולהתפטר מאימון הקבוצה. הנהלת המועדון החליטה לפנות שוב לאיש שמכיר את הקבוצה בצורה הטובה ביותר שאדי חמודה, האחרון עשה סיבוב פרסה והוא ישוב לעמוד על הקווים של הקבוצה שתנסה את מזלה מול קריית אתא/ ביאליק במחזור הבא. 

נכון לעכשיו, בועיינה נמצאת במקום ה-11 בטבלה עם 29 נקודות, היא רשמה עד כה 8 ניצחונות , 5 תוצאות תיקו ו-12 הפסדים. אומנם הקבוצה נמצאת במקום טוב ביחס לשאר קבוצות התחתית, אך היא עדין לא הבטיחה הישארות בליגה ויש לה עוד עבודה. הפער מקלנסווה שנמצאת מתחת לקו האדום עומד על 7 נקודות בלבד, כאשר ביניהן הכל צפוף מאוד וטייבה, כפר כנא ומגדל העמק שנמצאת שום גם בסכנת ירידה. חמודה מגיע במטרה להבטיח הישארות עם הקבוצה לעונה נוספת בליגה א׳.

שאדי חמודה בתגובה: ״אני חוזר לבית שלי, כדי לעזור לקבוצה להישאר בליגה בכבוד כי באמת הקבוצה רשמה רצף של חמישה הפסדים רצופים. אחרי שההנהלה פנתה אלי שהקבוצה צריכה אותי וזה הזמן חזרתי אחרי שעזבתי לפני שלושה שבועות. בע״ה נשאר בליגה בכבוד ויתחילו לראות קבוצה אחרת לגמרי״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן