קרדיט: מכבי שערים חוזרת לנצח והתחתית בוערת (צילום: באדיבות עירוני מודיעין)

חזרה למסלול: מכבי שעריים ניצחה את מודיעין 0-1

התחתית ממשיכה להיות בוערת, וזאת אחרי ניצחון גדול של מכבי שעריים במחזור האחרון על עירוני מודיעין. אור חסידים כבש את שער הניצחון, דניאל קוניצקי ראה את האדום. בלפר: ״היה לנו מזל בסוף, אבל הגישה והאנרגיות של השחקנים הביאו את הניצחון״

קרדיט: מכבי שערים חוזרת לנצח והתחתית בוערת (צילום: באדיבות עירוני מודיעין)

חזרה למסלול: מכבי שעריים ניצחה את מודיעין 0-1

[adrotate group="4"]

מכבי שעריים אירחה את עירוני מודיעין במסגרת המחזור ה-25 בליגה א׳ דרום. שתי הקבוצות ידעו ערב המשחק שהן מגיעות לקרב תחתית לוהט כאשר שתיהן צמודות אחת לשנייה בטבלה, בשתי המקומות שנמצאים מעל הקו האדום כאשר מודיעין במקום ה-13 עם 23 נקודות ואילו שעריים מקום 14 עם 19 נקודות.

שתי הקבוצות שנמצאות בסכנת ירידה ידעו ששום תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון. אך בסיום שער אחד קטן גדול של אור חסידים במחצית הראשונה החזיר את שעריים לנצח ופתח מחדש את מאבקי התחתית.

לאירועי המשחק: המחצית הראשונה הייתה מחצית מצויינת של מכבי שעריים, שהציגה יכולת טובה ורוח חדשה יחד עם המאמן החדש שהגיע ארז בלפר ולצידו רון קופרלי. שעריים גם כבשה את השער היחיד במשחק שהביא לה 3 נקודות יקרות עליו אחראי אור חסידים (22).

המחצית השנייה הייתה דווקא של מודיעין. עם הרחקתו של שחקן דניאל קוניצקי מודיעין תקפה ללא הרף, אבל לא הצליחה לכבוש שער שוויון כאשר בסיום ניצחון גדול שעריים ויש לנו תחתית בוערת.

נכון לעכשיו: מכבי שעריים לקחה 3 נקודות יוקרתית, שצמצמו את הפער בינה לבין מודיעין לנקודה אחת, כאשר מודיעין נמצאת 2 נקודות מהקו האדום ושעריים נקודה אחת. תחתיהן בני אילת ובית״ר ת״א בת ים והתחתית בוערת!

במחזור הבא: שעריים תנסה להמשיך את המומנטום החיובי במחזור הבא במשחק לא פשוט מול שמשון פזטל ת״א שכבר יכולה ללכת לים, ומודיעין תפגוש את בית״ר ת״ בת ים לקרב תחתית לוהט.

ארז בלפר בתגובה: ״היה משחק קשה מאד, מול קבוצה שנלחמת איתנו על ההישארות. חצי ראשון יותר טוב שלנו שהיינו צריכים לרדת ביתרון של 2/3 שערים, בחצי השני הורחק לנו שחקן בדקה ה 48 וזה הקשה עלינו מאד. היה לנו מזל בסוף אבל הגישה והאנרגיות של השחקנים הביאו את הניצחון. אני בטוח שאם נמשיך ככה עם הגישה הזו נצליח להישאר בליגה״

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן