ליגה א׳ מתקרבת: מלאכי הביסה את הפועל אשקלון 1-4

מוליכת טבלת ליגה ב׳ דרום ב׳ אומנם נקלעה לפיגור מול אשקלון, אבל התעשטה מהר מאוד וחזרה לעצמה. בסיום, אחרי משחק מלא אירועים, הרחקות ואמוציות קריית מלאכי רשמה ניצחון 1-4. כשעוד שני מחזורים מצפה לה משחק עונה שיכריע את זהות העולה מול הקבוצה שנושפת לה בעורף בית״ר נורדיה

ליגה א׳ מתקרבת: מלאכי הביסה את הפועל אשקלון 1-4

[adrotate group="4"]
מכבי קריית מלאכי שחולמת לעלות לליגה א׳ נמצאת בישורת האחרונה של הליגה הסדירה, ויודעת עמוק בפנים שכל משחק הוא חשוב. במחזור האחרון היא הגיעה למשחק קצוות מול הפועל אשקלון, שנמצאת במגמת התאוששות מאז החיזוקים בעמדת המאמן בדמותו של מור בן עמי והשחקנים שהצטרפו. אשקלון חולמת לשרוד לעונה נוספת בליגה ב׳, המשימה לא פשוטה אבל היא לא עושה חיים קלים לאף קבוצה.
האוהדים של מלאכי שכבר חולמים לראות את הקבוצה עולה ליגה הציגו נוכחות מרשימה ביציע ועודדו במשך 90 דקות ללא הפסקה על מנת לדחוף את הקבוצה קדימה.
מפתיחת המשחק מלאכי לחצה את אשקלון, אך כנגד מהלכי המשחק דווקא האשקלונים הפתיעו את הכתומים ועלו ליתרון מהיר תוך רבע שעה. מלאכי ידעה כי היא חייבת לקחת נקודות במשחק הזה עקב צמצום הפער של נורדיה אחרי הניצחון על שדרות, וחמש דקות לסיום המחצית הראשונה ירין מכלוף מלך שערי הקבוצה כבש את שער השוויון למלאכי.
רגע לפני הירידה להפסקת המחצית המהפך הושלם! רחמים צ׳קול השתלט על הריבאונד בתוך הרחבה, קבע מהפך והוריד את קבוצתו להפסקת המחצית ביתרון מרשים.
תוך כדי תנועה המשחק הפך להיות רב אירועים, נשלפו כרטיסים צהובים וגם אדומים. אלירן שערי הורחק ממלאכי ויחמיץ את המשחק מול ירוחם ביום שלישי הקרוב, מנגד בצד השני : מתן כהן, ליאור בנימיני, לידור מירלשווילי הורחקו בצהוב שני. דוד טובול ראה את הכרטיס האדום.
למחצית השנייה מאמן קריית מלאכי יואל סויסה עשה שני חילופים ששינו את המשחק, ולאחר מכן הגול השלישי לא איחר להגיע והמחליף הדר לוי הנהדר כבש לאחר בישול נהדר של אוראל בניטח. גם המאמן מור בן עמי הורחק כאשר עד לסיום המשחק אשקלון מצאה את עצמה בשישה שחקני שדה בלבד ושוער.
שש דקות לסיום המשחק מלאכי זוכה בפנדל , אותו בועט דיב פינטו אך הפנדל הוחמץ. שתי דקות לסיום התשעים ליאור איילה סגר עניין עם הרביעי והביא ניצחון חשוב למלאכי שמתמודדת חזק על עלייה.
עזר בהכנת הכתבה: הפרשן מאיר אפללו
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן