ממשיכה במומנטום: כפר שלם גברה 0-1 על יבנה

המשחק המרכזי של המחזור ה-25 הפגיש בין הפועל כפר שלם למכבי יבנה, כaבסופו ודווקא אחרי מחצית ראשונה פחות טובה נועם שוהם והחילופים שלו ניצחו במשחק. ניב ווהבה וליאור חדריאן הצטיינו. שוהם: ״יבנה קבוצה מצוינת מחצית ראשונה לא היינו במשחק למזלנו לא ספגנו״

ממשיכה במומנטום: כפר שלם גברה 0-1 על יבנה

[adrotate group="4"]

המחזור ה-25 בליגה א׳ דרום הפגיש למשחק עונה את הפועל כפר שלם ומכבי יבנה. בפתיחת העונה שתי הקבוצות עוד דיברו על עליית ליגה, אומנם היה מצופה שכפר שלם תעמיד העונה קבוצה עם הרבה יותר מחץ ותהיה בראשות הטבלה, אך היא עדין חזק במאבק. מכבי יבנה בעונה כושלת מבחינתה ,רושמת תוצאות מאכזבות במשחקים קריטים ומתקשה לעמוד בקצב ומתרחקת ממטרתה המקורית.

מפתיחת המשחק המחצית הראשונה הייתה רק של מכבי יבנה, ואותה קבוצה שהובסה ע״י דימונה לפני שבוע חזרה לעצמה הציגה כדורגל אטרקטיבי והשער היה באוויר. יבנה ניסתה לעלות ליתרון וגם הגיעה לכמה מצבים אבל הכדור לא נכנס.

 

ניב ווהבה הצטיין בשורות כפר שלם יחד עם השוער ליאור חדריאן (צילום: פרטי)

אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה בתיקו מאופס, נועם שוהם ערך חילופים שעשו את ההבדל על המגרש. בסופו של דבר בדקה ה-70 הכתומים עלו ליתרון משער נהדר של חי בוזגלו, שער שהביא שלוש נקודות חשובות מאוד לכפר שעדין חולמים לעלות מהמקום הראשון. כעת הפער בין כפר שלם לבין הרצליה מהמקום הראשון עומד על 4 נקודות. הצטיינו בשורות כפר שלם השוער ליאור חדריאן והבלם ניב ווהבה.

נועם שוהם בתגובה: ״יבנה קבוצה מצויית מחצית ראשונה לא היינו במשחק למזלנו לא ספגנו מחצית שנייה החילופים עזרו לנו מאוד והמשחק השתנה בסך הכל בשלב הזה של בעונה רק הנקודות חשובות . לא נוותר עד הסוף אנחנו בהחלט שואפים לעלות ליגה ממקום ראשון ונעשה את הכל בשביל להשיג את המטרה״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן