קרדיט: ירמיהו חולון כבר הולכת לים? (צילום: באדיבות המועדון)

האם המשחק בין ירמיהו חולון לעירוני אשדוד היה כשר?

פרסום ראשון: ע״פ מקורות שהגיעו לאתר דריבל, קיים חשד לכאורה לאי כשירות במשחק בין חולון לעירוני אשדוד. כאשר גורמים הגדירו את הניצחון של הצהובים ״כניצחון תמוה״. גורם שנכח במשחק מסר: ״פשוט בושה ביזיון, אחרי תיקו מאופס, 4 חילופים משמעותיים שאפשרו לאשדוד לקחת נקודות״

קרדיט: ירמיהו חולון כבר הולכת לים? (צילום: באדיבות המועדון)

האם המשחק בין ירמיהו חולון לעירוני אשדוד היה כשר?

[adrotate group="4"]

ירמיהו חולון אירחה את עירוני אשדוד במסגרת המחזור ה-25 בליגה א׳ דרום. חולון שנבנתה בתקציב קטן ורק שאפה להישאר בליגה השיגה את מטרותיה ובגדול יכולה ללכת לים, ואילו עירוני אשדוד חולמת לעשות הישארות יחד עם הפרופסור אורי קרגולה.

כל מי שמכיר את ליגה א׳ דרום מקרוב יודע שזה לא סוד שקשה לייצר כדורגל וניצחונות במגרש הביתי של חולון, וזה בא לידי ביטוי מפתיחת המשחק בין הקבוצות כאשר המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס שמעיד על הקושי. אשדוד התקשתה לייצר כדורגל אטרקטיבי לאורך כל המחצית הראשונה.

לאחר מכן במחצית השנייה, הוחלט לבצע בשורות חולון 4 חילופיים משמעותיים שבכל זמן אחר כנראה לא היו מתבצעים. בעקבות החילופים עירוני אשדוד כבשו צמד שערים. ליאור אסמארה (47) ויוסי רומנו שהכפיל (52). אדיר רחמים רק הצליח לצמק (79). בסיום גורמים שצפו במשחק הגדירו את הניצחון של אשדוד כ״ניצחון תמוה״.

גורם שנכח במשחק מסר: ״אם כך הם פני הדברים זה פשוט בושה ביזיון, אחרי תיקו מאופס, 4 חילופים משמעותיים שאפשרו לאשדוד לקחת נקודות אחרי שהם לא הצליח לשחק במחצית הראשונה. לא צריך להזכיר את העבר של המאמן מוסא בן חיים ובמה הוא התעסק לכאורה. פשוט בושה ביזיון״.

Subscribe
Notify of
2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

ווהבה האפס , עוד פעם כואב לך שניצחנו ?
שלך כואב אנחנו שמחים

פרי דמינו של הכתב הזה שבכלל לא היה במשחק.
שכחו לציין שבחילופים הכניסו את מאור אסור ואדיר רחמים.
וזה אחרי מחצית חלשה.
אשדוד בתחילת המחצית היו טובים יותר.
חולון צמצמו ל2:1 ולא היו רחוקים מלהשוות.

2
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן