שעריים גברה על מודיעין, טמרה ניצחה את כפר כנא

אנחנו מתקרבים לישורת האחרונה של הליגה הסדירה, כאשר היום (שישי) שוחקו משחקים נוספים במסגרת המחזור ה-25 בליגה א׳. בדרום שעריים חזרה לנצח על חשבונה של מודיעין, אשדוד גברה על חולון. בצפון טמרה מתעוררת עם ניצחון על כפר כנא, רעננה לקחה 3 נקודות על חשבונה של נוג׳ידאת

שעריים גברה על מודיעין, טמרה ניצחה את כפר כנא

[adrotate group="4"]

ליגה א' דרום

ירמיהו חולון – עירוני אשדוד 2-1

עירוני אשדוד חולמת להישאר בליגה ורושמת ניצחון על ירמיהו חולון שבגדול כבר יכולה ללכת לים. אחרי מחצית שהסתיימה בתיקו מאופס ליאור אסמארה ויוסי רומנו כבשו לאורחת, אדיר רחמים רק הצליח לצמק.

מכבי שעריים – עירוני מודיעין 0-1

ארז בלפר הגיע לשעריים והביא איתו רוח חדשה, יחד עם רון קופרלי הם הצליחו להביא את השינוי וגם ניצחון שהכניס קצת חמצן לאנשי שעריים. מי שאחראי על שער הניצחון הוא אור חסידים.

ליגה א' צפון

עירוני נשר – איחוד שפרעם 2-0

פיראס מוגרבי וחבורתו עם ניצחון נהדר על עירוני נשר, והם משיגים עוד 3 נקודות בדרך לעליית ליגה. כשנכון לעכשיו הכל צמוד מאוד בין שפרעם לכפר כנא.עלי חטיב העלה את שפרעם ליתרון ודני עמאר הכפיל.

צעירי כפר כנא – הפועל בקה אל גרביה 0-1

משחק עונה בליגה א׳ צפון בין שתי קבוצות שרוצות לעלות ליגה, אך שער אחד קטן גדול של אופק מרום הכריע את המשחק וכפר כנא רושמת ניצחון ונמצאת עם אותו מאזן נקודות כמו של שפרעם.

מכבי טמרה – הפועל כפר כנא- 1-3

טמרה פגשה את כפר כנא ואת האקס פטריסיו אסייג, שרצה להימנע מלרדת ליגה עם טמרה אך עלול לעשות זאת כם כפר כנא. ובכל זאת, הקבוצה ששקועה עמוק בתחתית הטבלה כבשה שלושה שערים שהביאו לה שלוש נקודות יוקרתיות וחשובות למאבקי ההישרדות.

הפועל רעננה – מכבי נוגידאת 0-1

אחרי התיקו במחזור הקודם רעננה חזרה לנצח כשעדין היא חולמת על עלייה. אליאור סיידר הגולר של רעננה סידר לקבוצתו ניצחון על נוגי׳דאת

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן