שלומי ווהבה בתחזית המחזור ה-25 בליגה א׳ דרום

חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, ואנחנו עמוק בתות מאבקי הצמרת ומאבקי התחתית של הליגה. מי תנצח במפגש בין מכבי יבנה לכפר שלם? האם כסייפה תעצור את הרצליה? ואיך יסתיים המפגש בין אילת לבקעת הירדן. המבעיר הלאומי בתחזית רותחת

שלומי ווהבה בתחזית המחזור ה-25 בליגה א׳ דרום

[adrotate group="4"]

מכבי שעריים- עירוני מודיעין

שעריים עם מאמן חדש ישן על הקווים ארז בלפר, אחרי הכישלונות שהיו עד כה מני סויסה עשה שינוי בעמדת המאמן אבל כמו ששעריים נראת כרגע היא חזק מאוד בדרך לליגה ב׳. מודיעין קבוצה נחמדה מאוד שעושה עבודה טובה, אלי סבח היו״ר של מודיעין עשה החלטה נכונה שהזיז את שי מאור לעמדת המנהל המקצועי וחיים לוי כמאמן. יהיה משחק מעניין ולדעת שעריים תנצח.

שמשון כפר קאסם- שמשון ת״א

כפר קאסם קבוצה טובה בראשותו של איסמעיל סרסור המאמן וג׳ת העוזר, שאפו גדול לשמשון כפר קאסם כולם סימנו אותה כיורדת הבטוחה והיא עשתה שינויים . מנגד, הד״ר חיים סירוטקין השאיר את שמשון ת״א בליגה עשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר אבל לדעתי במפגש הזה שמשון כפר קאסם תנצח.

הפועל הרצליה- מ.ס דימונה

ארז בנודיס, ניר שטרית ואלי ג׳מיל שלושתם עושים עבודה אדירה בהרצליה,למרות שהיא לא תעלה ליגה. הרצליה עושה עבודה בשקט ומצוינת ורואים תוצאות בשטח. אומנם בחצי הראשון של העונה הם עשו חצי עונה אדירה ומגיע להם שאפו גדול! בסיבוב השני הקבוצה קצת מגמגמת אבל לא ציפו מהם לעלות. דימונה 3.5 מיליון שקל כספי ציבור נזרק לפח כל שנה, ואני שואל איפה מבקר העיר? כל שנה דימונה מנסה לעלות ליגה ומבזבזת המון כסף ומישהו חייב לתת את הדעת על כך! דימונה כקבוצה היא קבוצה טובה אבל לא מעבר, אני צופה פה תיקו.

מכבי יבנה- הפועל כפר שלם

מכבי ״המתנ״ס״ יבנה, מגיעה ללא עידו שרון וללא טל בנש ואחרי הפסד לדימונה. יבנה קבוצה לא יציבה למרות שהיא במקום השלישי היא מתנהלת כמו מתנ״ס, וחבל שיבנה לא עושה הכל כדי לעלות לליגה לאומית, מי שאחראי על הכישלון זו העירייה שממנה את הצוות המקצועי, כי ביבנה הצוות לא מקצועי כי לא יכול להיות שעם תקציב כזה הקבוצה לא נושקת למקום הראשון. מנגד, כפר שלם לדעתי אכזבה גדולה ציפיתי מהם להיות במקום הראשון בפור של 4-5 נקודות. שחרורם של שון מלכה ופז בן ארי פגע בקבוצה, אבל עדין אני חושב שהיא תנצח במשחק.

ירמיהו חולון- עירוני אשדוד

הקבוצה המיותרת של הליגה מול הבדיחה של הליגה. חולון קבוצה לא שמחה, שבאה להפריע ולא באה לשחק כדורגל חיובי. מנגד הבדיחה של הליגה עם הפרופסור הגדול איך הוא אמר ניצחנו את אילת ״ניצחון של השחקנים״ מול כסייפה ״הפסד של ההנהלה״ . אני צופה משחק מכוער ולא כייף והתוצאה ידועה מראש תיקו מאופס.

עירוני כסייפה- מכבי הרצליה

כסייפה עושה עבודה נהדרת העונה הקבוצה הבטיחה את הישארותה במינימום תקציב, אבל יש בעיות כלכליות ויש סיכוי שאחרי שהשחקנים השביתו את האימונים הקבוצה לא תופיע למשחק וזה יהיה חמור מאוד. מנגד מכבי הרצליה קבוצה איכותית מאוד, בהרצליה אמרו לי ״ווהבה אנחנו לא סופרים את כסייפה״ אנחנו מכבי הרצליה באים לתת להם שתי חתיכות בכסייפה, ננצח כדי להבטיח את העלייה. בביטחון של הרצליה אין לי ספק אני הולך איתם.

בני אילת – הפועל בקעת הירדן

בכל ראיון אפשרי גדי כרמלי אמר ״בני אילת תהיה בליגת העל״, אוי ואבוי לך המלטף איזה מאמן כושל אתה איזה מאמן חלש, ריסקת את אילת ואני אמרתי את זה ליו״ר הקבוצה המלטף ירסק אתכם. היום באילת מבינים שצדקתי. ליבי ליבי עם אילת אני רוצה שהיא תנצח, מנגד בקעת הירדן קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין חנן אזולאי שחקנים טובים מעל כולם שחר בלילטי אני הולך עם הלב ואני אומר ניצחון לאילת.

בית״ר ת״א בת ים- הפועל מרמורק

בית״ר ת״א יורדת שתי ליגות בשנתיים עצוב מאוד אין לי עוד מה להוסיף עליהם. מנגד, הפועל מרמורק תענוג תאווה לעיניים מאז שתמיר חופי ניקה את חדר ההלבשה, זרק את השחקנים שלא התאימו בזכותו מרמורק חיה ונושמת ושאפו גדול לאוהדים, שעזרתם ותרמתם למועדון איזה קהל נפלא! אני צופה ניצחון למרמורק.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן