קרדיט: ארז בלפר הורחק משלושה משחקים בפועל (צילום: ההתאחדות לכדורגל)

יש מאמן: ארז בלפר חתם במכבי שעריים

פרסום ראשון: אחרי עזיבתו של יגאל אנטבי, במועדון החליטו להחתים את המאמן ארז בלפר והוא יוביל את הקבוצה על הקווים וינסה לעזור לה להימנע מירידת ליגה. בלפר: ״שעריים זה מקום שקרוב לליבי, היה קשה לי לסרב להם״

קרדיט: ארז בלפר הורחק משלושה משחקים בפועל (צילום: ההתאחדות לכדורגל)

יש מאמן: ארז בלפר חתם במכבי שעריים

[adrotate group="4"]

ארז בלפר שמשמש כמאמן נבחרת הנשים, החל במקביל את העונה בבית״ר תל אביב,  משם עבר לנוער של הפועל רמת גן וכעת הוא מגיע לתחנה השלישית שלו העונה מכבי שעריים.

כזכור, יגאל אנטבי שחתם בקבוצה לאחר עזיבתו של אורן קריספין, החליט לעזוב את הקבוצה ובמקומו מונה כמאמן זמני רון קופרלי.

בשעריים שרושמת עונה כושלת מכל הבחינות ונמצאת בסכנת ירידה ממשית, חיפשו מאמן שמכיר את הליגה מקרוב ויהיה מוכן לקחת על עצמו את האתגר, ובלפר החליט לקחת את ההזדמנות ולחזור לקדנציה נוספת במועדון, ובשיתוף פעולה עם רון קופרלי השניים ינסו להוביל את הקבוצה להישארות בליגה.

נכון לעכשיו, שעריים קבורה עמוק בתחתית טבלת ליגה א׳ דרום מקום אחד לפני הקו האדום עם 19 נקודות בקופה, כשמתחתיה בני אילת העיקשת עם 18 נקודות ואכןמצפה לבלפר עבודה רבה.

ארז בלפר בתגובה על החתימה: ״קודם כל אני רוצה להודות לעינב חזנוולד שהסכים לשחרר אותי. שעריים פנו אליו ואז אליי ושעריים זה מקום שקרוב לליבי, היה קשה לי לסרב להם פעם שנייה בעונה אחת. אני מאד מקווה שנצליח במשימה להשאיר את הקבוצה ליגה ואני קורא לאוהדים להגיע ביום שישי ולתמוך בקבוצה, אנחנו צריכים אותם איתנו״

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן