קרדיט: כובשי השערים של דימונה (צילום: באדיבות המועדון)

שומרת על הפלייאוף: מ.ס דימונה גברה 1-3 על מכבי יבנה

החבורה של רומן זולו, הצליחה להצאת מהמשבר עם ניצחון נהדר על מכבי יבנה. גיל חדד, עמית מור ומשה אסולין כבשו לדימונה. יגיל אוחנה אקס דימונה הצליח לצמק, אבל זה לא הספיק לקבוצתו שממשיכה לאכזב

קרדיט: כובשי השערים של דימונה (צילום: באדיבות המועדון)

שומרת על הפלייאוף: מ.ס דימונה גברה 1-3 על מכבי יבנה

[adrotate group="4"]

מ.ס דימונה חוותה משבר לאחרונה, ובכלל מבתחילת העונה הקבוצה מתקשה לייצר יציבות. בשני המחזורים האחרונים הקבוצה רשמה הפסד לכסייפה ותיקו עם חולון, וידעה שהפלייאוף שלה בסכנה. אתמול (שישי) מול יבנה דימונה רשמה את אחד מהמשחקים הטובים ביותר שלה העונה, הציגה הרבה אופי וגם רשמה ניצחון מרשים על אחד מהסגלים הטובים בליגה וגם חזרה לכבוש אחרי שני מחזורים ללא שער זכות.

יבנה שדיברה בפתיחת העונה על עליית ליגה, וסומנה כמועמדת פוטנציאלית לעלייה בפתיחת העונה מתרחקת מהמטרה ותצטרך לשכוח מעלייה ולהסתפק רק בפלייאוף. ביבנה יכולים לכעוס רק על עצמם על איבוד נקודות לאורך העונה במשחקים שבהם הקבוצה הייתה צריכה לנצח, ככה לא עולים ליגה.

אם נודה על האמת דימונה הייתה טובה יותר מהפתיחה, במועדון הבינו את החשיבות של המשחק והראו הרבה אופי כבר מהדקות הראשונות. תוך רבע שענה מהפתיחה גיל חדד העלה את דימונה על לוח התוצאות. יתרון שנשמר עד לסיום החלק הראשון.

במחצית השנייה המגמה נמשכה, יבנה ניסתה להתעורר אך התקשתה מול דימונה שהציגה יכולת נהדרת במגרשה הביתי. בדקה ה-69 עמית מור הכפיל את התוצאה עבור המקומיים. ואז הגיע יגיל אוחנה, שהכניס קצת אוויר לאנשי יבנה, אקס דימונה כבש שער מצמק אבל זה לא הספיק לאורחים, כי עמוק בתוך תוספת הזמן משה אסולין הקפטן של דימונה סגר עניין עם השלישי.

לסיכום: זה אחד המשחקים הטובים של דימונה העונה, ובמועדון ינסו להמשיך את המומנטום החיובי גם במשחקים הבאים, מאחר והפלייאוף עדין לא מובטח לה ובקעת הירדן נושפת לה בצוואר. יבנה תצטרך לנסות ולהסתפק בפלייאוף

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן