קרדיט: האם שפרעם תעלה ליגה?

הישורת האחרונה בליגה א׳ צפון

ליגה א' צפון עונת 22/23 מעניינת יותר מתמיד, בתחתית בוער מאוד כאשר טמרה, קלנסווה,מגדל העמק וטייבה מסובכות מאוד. ובצמרת צעירי כפר כנא , שפרעם ובאקה צמודות לעלייה. אז מי תעלה ומי תרד?

קרדיט: האם שפרעם תעלה ליגה?

הישורת האחרונה בליגה א׳ צפון

[adrotate group="4"]

בואו נחזור רגע לתחילת עונה כאשר טירה , טייבה ורעננה הצהירו על עלייה אך מה שראינו בעצם זה הצהרות לחוד ומציאות לחוד. רעננה אחרי עונה מדשדשת ברובה ככל הנראה תמצא את עצמה מתמודדת לעלייה דרך הפלייאוף ונראה שההשקעה האדירה של אשר אלון תרד לטמיון, יש כאלו שיגידו אפילו שרעננה בליגה א' מושקעת כספית יותר מרעננה ששיחקה בליגה הלאומית עונה קודם לכן.

לגבי טירה וטייבה , שתי קבוצות שלא נמצאות היכן שהם שאפו להיות בטבלה כאשר טייבה מועמדת רצינית לירידת ליגה.
בטייבה השחקנים שובתים, אין משכורות והקבוצה הולכת לאיבוד.  עבור טירה זו עונת כשלון וככל הנראה העונה של טירה כבר הסתיימה מזמן והיא יכולה ללכת לים.

אם נתייחס לקרבות הצמרת שם נמצאות צעירי כפר כנא ובאקה אל גברייה שעושות עונה אדירה מבחינתן וראויות לכל המחמאות, אך הן עדיין לא בנויות מנטלית לעלייה. אם נודה על האמת עושה רושם ששפרעם היא הקבוצה היחידה שמחזיקה בסגל שלה שחקנים מנוסים עם אופי של עליית ליגה.

ובתחתית הבוערת אם הכל יהיה כשר כמובן, נראה כי יש יורדת בטוחה אחת וזו טמרה. מגדל העמק קלנסווה יתמודדו ראש בראש על ירידה אוטומטית ומבחנים.

ולסיום, אנו מקווים שהספורטיביות תנצח והקבוצות לא יתעסקו בדברים לא כשרים אשר פוגעים בליגה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן