קרדיט: אקסברד וגג שלושער (צילום: אלכס בוך)

מהפך בדרך ללאומית: מכבי הרצליה גברה 1-4 על בקעת הירדן

החבורה של אלעד בראון לא עוצרת, וגם אתמול (שישי) היא רשמה מהפך נהדר על בקעת הירדן שנחשבת למוקש בליגה. עידו אקסברד הצטיין עם שלושער. מאמן בקעת הירדן חנן אזולאי ושחקן הקבוצה חיים יוסף הורחקו

קרדיט: אקסברד וגג שלושער (צילום: אלכס בוך)

מהפך בדרך ללאומית: מכבי הרצליה גברה 1-4 על בקעת הירדן

[adrotate group="4"]

בשקט ועם בנייה נכונה מכבי הרצליה מוכיחה לנו שזה הזמן שלה לחזור לליגה הלאומית אחרי 6 שנים של היעדרות. החבורה של אלעד בראון הגיעה למפגש מול בקעת הירדן אחרי שמונה מחזורים ללא הפסד ורצתה להמשיך את המומנטום החיובי, גם במועדון ידעו טוב מאוד שבקעת הירדן נחשבת בכל עונה מחדש לקבוצה שהיא מוקש ושכל נקודה חשובה בשלב הזה של העונה..

הקפטנים וצוות השיפוט בפתיחת המשחק (צילום: אלכס בוך)ֿ

למרות שהרצליה הייתה טובה יותר במשחק, וגם השכילה לנצח בסיום. הפתיחה הייתה דווקא של הבקעה שנחשבת להפתעת העונה ולא עושה חיים קלים לאף קבוצה. שופט המשחק העניק פנדל לבקעה, חיים יוסף לא התבלבל ושלח את הכדור פנימה והעלה את הבקעה ליתרון 0-1. הרצליה לא התמעמה וכבשה שער שוויון בדקה ה-36.

עודד בירו שחקנה של הרצליה עם הכדור (צילום: אלכס בוך)

המחצית השנייה התנהלה במעמד צד אחד, הרצליה פשוט שטפה את המגרש ביכולת מצוינת , וגם השערים ומהפך לא איחרו לבוא. אך קודם לכן, חיים יוסף כובש שער ההיתרון לבקעה הורחק בכרטיס אדום, והוא הצטרף למאמנו חנן אזולאי שגם הורחק לפני הירידה למחצית הראשונה מה שפירק את הבקעה.

 

חיים יוסף ראה את האדום (צילום: אלכנסדר בוך)

מכבי הרצליה ניצלה את ההיתרון המספרי כדי לעשות מהפך אדיר, עידו אקסברד התפוצץ על המגרש עם שלושער אדיר ותום מדהלה הצטרף אליו עם שער נוסף , השניים הביאו ניצחון יוקרתי למכבי הרצליה על קבוצה שלא פשוט לא לנצח, ניצחון שלישי ברציפות.

עידו אקסברד, לא מפסיק לחורר רשתות (צילום: אלכס בוך)

הרצליה פותחת פער של חמש נקודות בצמרת מכפר שלם השנייה, כאשר גם מכבי יבנה וגם הפועל הרצליה רשמו במחזור האחרון הפסדים מאכזבים.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן