קלנסווה עם ניצחון מפתיע על זלפה, באקה מאבדת את המקום השני אחרי הפסד לרעננה

רעננה של עידן בראון חוזרת לנצח על חשבונה של באקה החזקה, קלנסוואה שנמצאת כבר חצי רגל בליגה ב׳׳ רשמה ניצחון על זלפה, טירה ומכבי אתא ביאליק נפרדו בחלוקת נקודות במשחק משעמם

קלנסווה עם ניצחון מפתיע על זלפה, באקה מאבדת את המקום השני אחרי הפסד לרעננה

[adrotate group="4"]

הפועל רעננה –  הפועל בקה אל גרביה 0-1

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות הפועל רעננה של עידן בראון לוקחת שלושה נקודות חשובות, באחד מהמשחקים היותר קשים שלה העונה מול באקה אל גרבייה האיכותית. אחרי תיקו מאופס במשך תשעים דקות הגיע שער דרמטי של ישראל ראש,שהביא 3 נקודות חשובות לרעננה. באקה רושמת הפסד ומאבדת את המקום השני.

מ.ס טירה – מכבי אתא/ביאליק 0-0

תשעים דקות של כדורגל מייגעות, באחד המשחקים החלשים של המחזור ואולי של העונה. לבסוף חלוקת נקודות בין טירה למכבי אתא ביאליק.

הפועל מגדל העמק – צעיר כפר כנא  3-1

הקבוצה המרשימה במחוז הצפוני גוברת על הפועל מגדל העמק במשחק פשוט נהדר ולוקחת שלוש נקודות חשובות שמקדמות אותה לליגה הלאומית. מוחמד עוואדה כבש צמד שערים וסמיר פרהוד הוסיף שער נוסף, המארת הצליחה רק לצמק בשער אחד.

הפועל כפר כנא – מכבי נוגידאת- 0-0

מי שראה את המשחק מספר כי על כר הדשא היה כדורגל טוב ואטרקטיבי, אבל למרות המשחק האיכותית שערים לא היו שם ועוד משחק נוסף הסתיים לנו בחלוקת נקודות.

הפועל בועיינה – איחוד בני שפרעם 2-0

שפרעם באה לנצח ועשתה זאת הרבה בעיקר המאמן פיראס מוגרבי שהוביל את קבוצתו לאורך כל המשחק עד לניצחון מרשים. השערים לא הגיעו מהר, ודני עמאר הצליח לפררוץ את הסכר רק 12 דקות לסיום התשעים, עמוק בתוך תוספת הזמן איימן עלי קבע את תוצאת המשחק.

בני זלפה –  הפועל קלנסוואה 2-1

קלנסווה שנמצאת כבר מרחק נגיעה מירידת ליגה, ואף עשתה חיזוקים מאז חזרתה לפעילות, הצליחה להפתיע במחזור הנוכחי עם ניצחון נהדר על זלפה אחרי שלא ניצחה זמן רב. בן שלו העלה את קלנסווה ליתרון, אבל פיראס גנאיים השווה ואז עמוק בתוך תוספת הזמן הגיע שער של אור וקנין שהעלה את קבוצתו על מסלול הניצונות

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן