מכבי הרצליה גברה על הבקעה, מודיעין עם ניצחון חשוב על הפועל הרצליה

המחזור ה-21 המשיך היום (שישי) עם מס׳ מפגשים מסקרנים. החבורה של אלעד בראון מתקדמת בצעדי ענק לליגה הלאומית, מודיעין עם ניצחון חשוב על הפועל הרצליה, עירוני אשדוד ממשיכה להתרסק, כפר קאסם מנצחת את יבנה

מכבי הרצליה גברה על הבקעה, מודיעין עם ניצחון חשוב על הפועל הרצליה

[adrotate group="4"]

הפועל מרמורק – עירוני אשדוד 0-3

ככה לא דמיינה הנהלת אשדוד שתתנהל העונה הנוכחית שלה, והיום (שישי) היא רושמת הפסד נוסף הפעם להפועל מרמורק והקבוצה ממשיכה להתרסק. מאחר ולקבוצה עדין אין מאמן, רן כהן עמד על הקווים. כאשר עירוני אשדוד הציגה יכולת מאכזבת ולבסוף רשמה הפסד חמישי ברציפות. הראל בן אבי פתח את החגיגה ואחריו לידור נקשרי כבש צמד שערים.

ביתר ת"א/ בת ים – הפועל כפר שלם 2-1

גם חילופי המאמנים לא עזרו לבית״ר ת״א שממשיכה במומנטום הרע מפתיחת העונה, ורושמת הפסד מאכזבת להפועל כפר שלם שנמצאת חזק במאבק על עליית הליגה.  אליאור משעלי העלה את הכפר ליתרון, אופק עובדיה הכפיל את התוצאה. נתנאל פרץ אומנם כבש שער מצמק לקראת הסיום, אבל זה לא הספיק לקבוצתו שתתמודד חזק על ירידת ליגה.

הפועל הרצליה – עירוני מודיעין 2-1

מודיעין שנמצאת בעונה מדשדשת רשמה היום (שישי) ניצחון יוקרתי, על הפועל הרצליה אחת מהקבוצות הטובות ביותר בליגה שנמצאת בתקופה פחות טובה ומתקשה לייצר יציבות. חיים לוי הביא למודיעין את פילוסופיית המשחק הידועה שלו, והצליח להשיג ניצחון יוקרתי. מצטיין המשחק איליי חן עם צמד שערים, הרצליה הראתה אופי והשוותה זמנית אבל המשחק היהה בידיים של מודיעין.

מכבי יבנה –  שמשון כפר קאסם 1-0

אוי למכבי יבנה שמפתיחת העונה חולמת להתמודד על עליית ליגה, אבל מאבדת נקודות חשובות מול שמשון כפר קאסם שמצידה הצליחה להציג מגמת השתפרות מפתיחת העונה.שער של יואב ליברוס הביא לשמשון כפר קאסם 3 נקודות חשובות.

הפועל בקעת הירדן –  מכבי הרצליה 4-1

עידו אקסברד הוא בלתי נגמר, וגם היום שישי הוא הצליח להתפוצץ על המגרש ולעזור למכבי הרצליה בניצחון חשוב. שלושער אדיר ושער אחד נוסף של תום מדהלה הביא להרצליה 3 נקודות יוקרתיות במסע העלייה שלה לליגה הלאומית. הרצליה ידעה שמצפה לה משוכה לא פשוטה בדמותה של בקעת הירדן שגם הייתה הראשונה לעלות ליתרון, אבל המשחק הזה הסתיים בניצחון של החבורה של אלעד בראון.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן