קרדיט: באקה חגגה על חשבונה טמרה (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של המועדון)

באקה אל גרבייה פירקה את מכבי טמרה 1-7

אחרי עזיבתו של פטריסו סייג את טמרה, גדי כרמלי מונה למאמן במקומו. אך אתמול (שישי) טמרה רשמה את אחת התבוסות הגדולות בהיסטוריה של המועדון, וזאת לאחר שבאקה אל גרבייה שנמצאת בעונה מרשימה פירקה אותה עם 7 שערים

קרדיט: באקה חגגה על חשבונה טמרה (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של המועדון)

באקה אל גרבייה פירקה את מכבי טמרה 1-7

[adrotate group="4"]

מפגש קצוות נערך אתמול (שישי) בין הטוענת לכתר הפועל באקה אל גרבייה, שנמצאת בעונה פנטסטית, לבית מכבי טמרה שמתקשה להשתלב בליגה העונה ונמצאת בסכנת ירידה ממשית.

אחרי עזיבתו של פטריסיו סייג, התמנה למאמן במקומו גדי כרמלי שפתח את העונה על הקווים של בני אילת, אך נראה שכרמלי לא מכיר מקרוב את הליגה הצפונית ומתקשה לגרום לטמרה להתרומם. אתמול (שישי) קבוצתו ספגה את אחת התבוסות הקשות ביותר בתולדות מכבי טמרה.

מפתיחת המשחק באקה אל גרבייה הייתה בשליטה, בדקות הראשונות עוד טמרה הצליחה לשמור על השער, עד לדקה ה-32 ובה בר שמש העלה את באקה ליתרון ופתח את המשחק. שתי דקות לאחר מכן טמרה ההמומה כבשה שער עצמי שהעניק יטתרון כפול לבאקה. יתרון שנשמר עד לסיום המחצית הראשונה.

במחצית השנייה המגמה נמשכה, חיים מקונן כבש את השלישי עבור באקה (53), ובדקה ה-65 זו כבר הייתה תבוסה עם השער הרביעי במשחק אותו כבש עידן בנימין. בדקה ה-70 שופט המשחק העניק פנדל למארחת מבאקה, אברהם רדאי ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה והצטרף לחגיגה עם השער החמישי במשחק. שמונה דקות לאחר מכן חיים מקונן סגר צמד וכבש את השישי. רדאי לא הסתפק בשעה אחד וחמש דקות לסיום התשעים סגר צמד וכבש את השביעי עבור באקה. רק לסיום התשעים הצליחה טמרה לכבוש שער כבוד שלא עזר לה מול באקה האטרקטיבית.

נכון לעכשיו באקה אל גרבייה נמצאת במקום השני בטבלה עם 41 נקודות בקופה, מרחק של שתי נקודות מהמוליכה מכפר כנא. טמרה קבורה עמוק בתחתית הטבלה עם 12 נקודות בלבד ונמצאת בסכנת ירידה.
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן