פירוק והרכבה: מ.ס דימונה פירקה את בית״ר ת״א 2-7

בית״ר ת״א הגיעה אתמול (שישי) לאיצטדיון העירוני בדימונה שידעה שמפגש מהסוג הזה עלול להיות מוקש עבורה. אבל יתרון מהיר פתח את המשחק ואפשר לחבורה של רומן זולו לפרק את האורחת מתחתית הטבלה עם שבעה שערים ולהמשיך את המומנטום החיובי

פירוק והרכבה: מ.ס דימונה פירקה את בית״ר ת״א 2-7

[adrotate group="4"]

אחרי משבר קטן שחוותה הקבוצה, מ.ס דימונה נמצאת במומנטום נהדר שהמשיך גם אתמול במשחק מול בית״ר ת״ בת ים ובו החבורה של רומן זולו התפוצצה על המגרש עם שבעה שערים ורשמה ניצחון שלישי ברציפות. מחזור לפני כן היא גברה 1-2, ולפני שני מחזורים היא עשתה מהפך ביתי מטורף על בקעת הירדן.

למרות שגברה על בית״ר ת״א בסיבוב הקודם, בדימונה ידעו כי מפגשים מהסוג הזה עלולים להיות מוקש עבור הקבוצה ששואפת לשמור על מקומה בפלייאוף.

חמש דקות הספיקו לקבוצה על המגרש כדי לזכות בפנדל, עמרן אלקרנוואי ניגש לבעוט מהנקודה הלבנה, לא התבלבל ושלח את הכדור פנימה. חמש דקות לאחר מכן דימונה כבר הייתה ביתרון כפול משער של גיל חדד.

בית״ר ת״א הייתה חסרת אונים מפתיחת המשחק והתקשתה לעמוד בקצב של מ.ס דימונה שא הפסיקה לחורר את רשת היריבה.יוסף טוואבה כבש את השלישי לזכות דימונה (26) , רגע לפני תום המחצית הראשונה אלקרנוואי סגר צמד (37) ושלח את קבוצתו להפסקת המחצית ביתרון 0-4.

עם פתיחת המחצית השנייה דימונה המשיכה את המומנטום החיובי, ויוסף טוואבה סגר אף הוא צמד וכבש את החמישי במשחק (56). ואז בית״ר ת״א נזכרה להתעוררה, כאשר ענר שכטר (58) צימק עבור האורחת שכבר הייתה בפיגור גדול מאוד.

עדן מנשה גם הצטרף לחגיגה (69) כאשר כבש את השישי במשחק, דקה לאחר מכן מאיר כהן הצליח לכבור שער מצמק נוסף עבור האורחת המפורקת, אך לקראת סיום התשעים רועי אזוט כבש את השביעי עבור דימונה וסגר עניין.

מ.ס דימונה רושמת ניצחון שלישי ברציפות כשהיא תופסת את המקום החמישי בטבלה עם 34 נקודות. בית״ר ת״א נמצאת עמוק בתחתית הטבלה במקום האחרון עם 12 נקודות בלבד ומועמדת פוטנציאלית לירידת ליגה.

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן