קרדיט: ארז בנודיס מוביל את הפועל הרצליה כל הדרך לליגה הלאומית (צילום: באדיבות הפועל מרמורק)

״אנחנו עושים עונה טובה ועם האוכל בא התאבון״

הפועל הרצליה שעברה בעונה הנוכחית לליגה א׳ דרום, קיוותה בתחילת העונה לא להסתבך ולהבטיח הישארות בליגה. אך ממחזור למחזור היא מוכיחה לנו שהיא אחת מהקבוצות הטובות ביותר העונה. בתקציב נמוך ועם הרבה שחקנים צעירים ארז בנודיס המאמן מוכיח שאפשר לעשות דברים גדולים. כשכעת המטרה היא להתאושש מהמשבר הקטן שפקד אותה, ולהתמודד חזק על עלייה

קרדיט: ארז בנודיס מוביל את הפועל הרצליה כל הדרך לליגה הלאומית (צילום: באדיבות הפועל מרמורק)

״אנחנו עושים עונה טובה ועם האוכל בא התאבון״

[adrotate group="4"]

כבר בעונה הקודמת בליגה א׳ צפון הפועל הרצליה עשתה חיל, ראינו קבוצה איכותית מאוד עם הרבה שחקנים צעירים ורעבים ובעיקר כדורגל אטרקטיבי והתקפי. למרות שבקבוצה היו לא מעט שחקנים חסרי ניסיון, הרצליה הסתכלה לכל קבוצה בלבן של העיניים כשלבסוף היא סיימה את העונה במקום הרביעי והמכובד בפלייאוף.

העונה, עקב עליתן של קבוצות צפוניות יותר לליגה א׳ צפון, הרצליה עברה למחוז הדרומי. סביב המעבר היו הרבה תהיות כיצד הקבוצה תשתלב בליגה א׳ דרום, אבל קיבלנו גם העונה קבוצה אטרקטיבית ואיכותית וגם דרבי הרצלייני.

מי שמוביל את הקבוצה הוא לא אחר מאשר ארז בנודיס, המאמן המוערך שמכיר את ליגה א׳ מקרוב בשתי המחוזות. בנודיס הביא להפועל הרצליה את כל פילוסופיית המשחק שלו וזה מה שהוביל אותה להיות אחת מהקבוצות הטובות בליגה, כשבמשך תקופה ארוכה היא הובילה את הטבלה.

ארז איך אתה מגדיר את המעבר שלכם מהצפון לדרום?

״המעבר מהצפון לדרום היה מעבר חד שהסתיים בהצלחה. בהתחלה קיוונו לעבור את השנה בשלום את העונה ולא להסתבך כי יש הבדל בין הדרום לצפון. מה שעזר לנו זה שהצלחנו להשאיר את רוב הקבוצה גם לעונה הנוכחית וזה עשה לנו את העבודה הרבה יותר קלה. ועכשיו אנחנו עושים עונה טובה ועם האוכל בא התאבון״.

הרצליה פתחה את העונה בצורה מרשימה מאוד, עם רצף של ניצחונות וכדורגל איכותי והתקפי, כשלאורך מרבית העונה היא הובילה את טבלת הליגה במקום הראשונה והוכיחה שהיא קבוצה שקשה לנצח.

הופתעת שבמשך מרבית העונה הרצליה הובילה את טבלת הליגה במקום הראשון?

״אני מכיר את הקבוצה לעומק עונה שנייה ברציפות , ידעתי מה הפוטנציאל שיש לקבוצה הזאת זה התחבר לנו כמו שצריך. יש לנו סגל צעיר שרוצה להצליח ולדעתי בהמשך כמה שחקנים יגיעו לליגות גבוהות. אני לא מופתע אני מכיר את החומר שלי וידעתי שיש לי קבוצה טובה, בכדורגל מעבר לזה שיש קבוצה טובה צריך שדברים יתחברו כמו חדר ההלבשה ואני מודה לקב״ה שזה קרה לנו״

הפועל הרצליה תתמודד על עליית ליגה?

״אנחנו ארבע נקודות מהמקום הראשון משתפרים משבת לשבת ומשחקים כדורגל מאוד איכותי. עד לפני שבועיים היינו במקום הראשון והובלנו את הטבלה רוב העונה. זה לא משהו מקרי זה הולך שבוע אחרי שבוע יש מעידות קטנות ואחרות אני מאמין שאנחנו נרוץ עד סוף העונה. אם נעלה או לא יש הרבה דברים מסביב שלא תלויים בנו, יש קבוצות שהשקיעו הרבה יותר מאיתנו אבל אני דואג לומר שהכסף לא משחק תפקיד תמיד נעשה הכל כדי לעשות את זה״.

האם אתם מתכננים להתחזק רגע לפני תום חלון העברות?

״אנחנו לא מתכננים להתחזק אנחנו קבוצה שרצה זמן די ממושך ביחד. צירפנו את אסי גומה ובר ירוחם, והקבוצה בנויה די טוב אנחנו בתקציב מסוים שלא יכולים כרגע לעבור אותו נעשה הכל כדי להצליח עם מה שיש כי יש חומר טוב״.

למרות שהובילה במשך מרבית העונה את טבלת הליגה במקום הראשון, הפועל הרצליה עברה משבר קטן לאחר שרשמה שני הפסדים רצופים לבני אילת וכסייפה. אך במחזור הקודם היא הצליחה להתאושש ולהראות הרבה אופי לאחר שפירקה את חולון 2-5 וזאת אחרי שנקלעה לפיגור כפול.

חוויתם משבר קטן לאחרונה, מה אתה יכול להגיד על כך?

״יצאנו למשחק חוץ קשה מאוד בחולון, לא זוכר אותם מקבלים חמישה שערים וזה לא היה משהו שמישהו ציפה לו. היינו בפיגור בניגוד גמור למהלכי המשחק, אבל השחקנים ווינרים בסוף עובדים כל כך קשה ומקבלים עמל על הטרחה״

במחזור הקרוב מצפה לכם משוכה לא פשוטה מול מכבי יבנה, איך תתכוננו למשחק?

״יבנה קבוצה מצוינת מאמן שהוא חבר טוב סגל שחקנים יוצא מן הכלל, ויש שידור ישיר בטלווזיה. נעשה הכל כמו כל שבת זה לא שונה ממשחק כזה או אחר ומי שמכיר את הפועל הרצליה ועוקב אחריה אנחנו משחקים כדורגל לא מסתגרים או מנסים לגנוב גול״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן