קרדיט: דורון ממן מסיים את דרכו ביבנה (צילום: אורי גבאי)

מאמני המחזור ה-17 בליגה א׳ דרום: דורון ממן ושבתאי טסל

המחזור ה-17 בליגה א׳ דרום סיפק לנו כמה תוצאות מסקרנות, ביניהם הניצחונות של כסייפה על מכבי יבנה , ובני אילת על הפועל הרצליה. לאור הניצחונות, הנחישות והאופי של הקבוצות דורון ממן ושבתאי טסל נבחרו למאמני המחזור

קרדיט: דורון ממן מסיים את דרכו ביבנה (צילום: אורי גבאי)

מאמני המחזור ה-17 בליגה א׳ דרום: דורון ממן ושבתאי טסל

[adrotate group="4"]

במחזור האחרון קיבלנו כמה תוצאות מפתיעות שעשו לנו את המחזור. עירוני כסייפה שמתמודדת על הישארות בליגה, הראתה הרבה נחישות ואופי מול מכבי יבנה החזקה ורשמה ניצחון ושלוש נקודות יוקרתיות. מי שהוביל את הקבוצה להצלחה הוא ללא ספק המאמן דורון ממן, שהמשיך לעונה שנייה עם הקבוצה ועושה זאת בצורה מצויינת. כבר בעונה הקודמת ממן הוכיח לנו שהוא לא מפחד מאתגרים והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, העונה הוא חולם לעשות זאת שוב.

בכסייפה אין תקציבים ושמות גדולים, אבל יש הרבה לב נשמה ונחישות מה שהוביל לניצחון נהדר על מכבי יבנה, ניצחוון שנתן לאנשי כסייפה הרבה אוויר לנשימה להמשך העונה. ממן יצר קבוצה מחוברת מאוד שמסתכלת לכל יריבה בלבן של העיניים וככה נשארים בליגה.

עוד תוצאה מפתיעה שראינו במחזור האחרון, הגיעה מהקבוצה הדרומית בני אילת, וזאת לאחר שגברה על אחת הקבוצות המובילות בליגה הפועל הרצליה. אילת ידועה כקבוצה ביתית מאוד, היא מכירה את המגרש שלה מקרוב ויודעת להתמודד עם הרוחות בו. הרצליה משחקת שם לראשונה העונה, וזאת לאחר שבעונה הקודמת היא שיחקה במחוז הצפוני. אילת ידעה לנצל את הביתיות שלה לטובתה.

מעבר לכך, כזכור גדי כרמלי סיים את דרכו בבני אילת, ומי שתפס את מקומו ועשה זאת בשתי ידיים הוא שבתאי טסל, שהוביל את הקבוצה הדרומית ביותר בליגה לניצחון על הרצליה החזקה. האילתיים הציגו הרבה נחישות, והרוח הצעירה של השחקנים יחד עם הרבה נחישות הביאה להם ניצחון ושלוש נקודות חשובות. במועדון מרוצים מהעבודה של טסל והוא זה שנכון לעכשיו ימשיך לאמן את הקבוצה.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן