אוהדי מ.ס דימונה: ״תביאו את דוד מרטן במקום זולו״

אוהדי מ.ס דימונה, הבודדים שעוד תומכים בקבוצה פרסמו בעמוד הפייסבוק של האוהדים קריאות כנגד המאמן רומן זולוֿ זאת בעקבות ההפסד השני ברציפות, הפעם למכבי הרצליה. אוהדי דימונה דרשו להחתים את דוד מרטן במקום זולו שלדעתם נכשל.
נכון לעכשיו מעמדו של זולו יציב, אך מקורבים להנהלה מספרים כי אם הקבוצה לא תתרומם ישקלו צעדים. אוהד דימונה בתגובה: ״אל תחזרו על הטעות שעשיתם עם רונן ווינשטין״

אוהדי מ.ס דימונה: ״תביאו את דוד מרטן במקום זולו״

[adrotate group="4"]

לא שקט במ.ס דימונה. הקבוצה שנבנתה בתקציב הגדול ביותר בליגה עם הרבה ציפיות ושאיפות להתמודד על עלייה, נמצאת במצב לא טוב. אחרי ההפסד במחזור הקודם לעירוני אשדוד, היא נחלה הפסד נוסף הפעם למכבי הרצליה החזקה שנבנתה בתקציב נמוך יותר משל דימונה. דימונה לא רק ספגה הפסד שני ברציפות, היא גם ספגה חמישה שערים בשני מחזורים ונראה שמשהו רע עובר על הקבוצה. ושהחלומות להתמודד על עליית ליגה נשארו מאחור, בינתיים דימונה גם מתרחקת מהפלייאוף.

בפתיחת העונה אוהדי דימונה קיבלו בברכה את המאמן רומן זולו, זאת למרות שלמאמן אין כמעט ניסיון ברזומה כמאמן בוגרים. כזכור זולו זולו אימן לתקופה את הפועל עפולה בליגה הלאומית ובמשך תשעה ימים את רעננה, ולא הייתה לו היכרות מוקדמת עם ליגה א׳ דרום.

מפתיחת העונה ולמרות ההחתמות המרשימות לליגה א׳ דימונה התקשתה לספק תוצאות ורשמה תוצאות תיקו, לאט לאט הדברים התחברו אך זה עדין לא היה מספיק ודימונה הציגה כדורגל אנמי וכושר גופני לקוי והתקשתה לקחת נקודות.הקבוצה ביצעה מס שינויים בסגל ובכל זאת הדברים לא עבדו ועם פתיחת הסיבוב השני נראה שהקבוצה במשבר. היא נחלה הפסד מול עירוני אשדוד ולאחר מכן מול מוליכת הטבלה מכבי הרצליה.

אוהדי המועדון לא נשארו אדישים למצב ופרסמו בעמוד הפייסבוק שלהם כי הגיע הזמן עם פתיחת הסיבוב השני להחליף מאמן ודרשו להביא לכאן את דוד מרטן, מאמן שמכיר את ליגה א׳ דרום מקרוב, ידוע בקידום שחקנים צעירים ויודע להוביל קבוצות לתוצאות.

אחד מאוהדי דימונה אמר: ״אל תחזר על הטעות שעשיתם עם רונן ווינשטין, די לקומבינות במועדון הזה תשלחו את המאמן הזה בחזרה לצפון הוא קיבל כל מה שהוא רוצה ולא עשה כלום. המזל של דימונה זה שהליגה חלשה אחרת היא הייתה מתמודדת על ירידה״.

אוהד אחר אמר בתגובה: ״בשביל לסיים מחוץ לפלייאוף לא צריך מאמן במשכורת עתק ושחקנים שכירי חרב, אפשר לעשות את זה גם עם שחקנים צעירים. כל שנה אותו סיפור עם דימונה. לא בושה להגדיל נכשלנו במערכה ולעשות שינויים לפני שיהיה מאוחר מדי״.

נכון לעכשיו, מעמדו של זולו יציב אך מקורבים להנהלת המועדון מספרים כי אם הקבוצה תמשיך להיות שרויה במשבר ינקטו צעדים ויבוצעו שינויים.

 

 

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן