אלעד בראון מול רומן זולו: מכבי הרצליה מחכה למ.ס דימונה

אחד המשחקים המסקרנים של המחזור ה-17 בליגה א׳ דרום. ישוחק מחר (חמישי) כאשר מוליכת הטבלה מכבי הרצליה של אלעד בראון תארח את מ.ס דימונה של רומן זולו . כל הפרטים לקראת המפגש המסקרן

אלעד בראון מול רומן זולו: מכבי הרצליה מחכה למ.ס דימונה

[adrotate group="4"]

המחזור ה-17 בליגה א׳ דרום יפגיש מחר (חמישי) בין מכבי הרצליה למ.ס דימונה למפגש מסקרן. מצד אחד קבוצת ההתקפה הטובה בליגה מכבי הרצליה, שהצליחה לעקוף את היריבה העירונית שלה הפועל הרצליה עד למקום הראשון ונכון לעכשיו היא אחת המועמדות המובהקות לעלות ליגה. מנגד, מ.ס דימונה שהשקיעה העונה תקציב גדול אפילו יותר גדול מזה של הרצליה, והצהירה כי שואפת לעלות ליגה אך התקשתה לייצר תוצאות והיכולת שלה לא מספקת עד כה.

כששתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הקודם, הם נפרדו בחלוקת נקודות שאכן שיקפה את המשחק ובעיקר את דימונה שנחשבת לקבוצת תיקו טיפוסית. מאז הקבוצות הספיקו להתחזק, לעשות התאמות ובעיקר להתחבר, ולכן צפוי לנו על כר הדשא מפגש מעניין.

בתחילת העונה לא היה ברור לאן מועדות פניה של מכבי הרצליה, מאחר ובעונה הקודמת היא עבדה קרשה כדי להישאר בליגה. העונה, בתקציב מבוקר הרצליה בנתה את אחת הקבוצות המסקרנות בליגה, שממחזור למחזור מציגה כדורגל איכותי ואטרקטיבי כל הדרך עד למקום הראשון בטבלה.

נכון לעכשיו להרצליה יש 35 נקודות בקופה, מאזן נקודות זהה ליריבתה העירונית הפועל הרצליה. החבורה של אלעד בראון מוכיחה לנו כל מחזור מחדש שהיא קבוצת ההתקפה הכי טובה בליגה, עם 45 כיבושים עד כה. בפער משמעותי מכל השאר כשרק בשני המחזורים האחרונים היא כבשה 12 שערים. דימונה תצטרך להיזהר בעיקר מחוליית ההתקפה הנהדרת של הרצליה אותה מוביל מלך השערים של הליגה עידו אקסברד , בטח במגרש הביתי שלה.

מנגד, מ.ס דימונה אחת הקבוצות שנבנו בתקציבים גדולים מאוד, אם לא התקציב הגדול ביותר בליגה. אך עדין דימונה לא מספקת מספיק תוצאות כמצופה ממנה. במחזור האחרון היא רשמה הפסד מאכזב לעירוני אשדוד, הפסד שגרר תגובות קשות מהאוהדים שקראו לרומן זולו להתפטר. אם זולו רוצה להחזיר מעט את האמון של האוהדים הוא יצטרך לקחת נקודות מול הרצליה, פשוט זה לא יהיה.

נכון לעכשיו דימונה ממוקמת במקום ה-6 בטבלה עם 25 נקודות בקופה ומרבה לסיים משחקים בתיקו, מצד שני לא קל לנצח אותה והיא יודעת שמצפה לא משוכה לא פשוטה מול הרצליה. לדימונה יש סגל איכותי מאוד, אך לעיתים המשחק שלה מפוזר והיא תצטרך לעשות התאמות לקראת הרצליה שהפסידה רק פעם אחת מפתיחת העונה. 3 נקודות יקרבו את דימונה לפלייאוף העליון.

המשחק יתקיים מחר (חמישי) 19/1/23 ב17:00 באיצטדיון העירוני בהרצליה

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן