קרדיט: צילום: אייל עמר באדיבות מ.כ ירושלים

מהפך אדיר: מ.כ ירושלים גברה על הפועל ירוחם 2-3

איזה משחק היה לנו בליגה ב׳ דרום ב׳ במחזור האחרון בין מ.כ ירושלים להפועל ירוחם. בסופו הירושלמים קבעו מהפך סמוך לסיום התשעים, מהפך בדיוק כמו בסיבוב הראשון ולקחו 3 נקודות יוקרתיות

קרדיט: צילום: אייל עמר באדיבות מ.כ ירושלים

מהפך אדיר: מ.כ ירושלים גברה על הפועל ירוחם 2-3

[adrotate group="4"]

מ.כ ירושלים אירחה בהר חומה את הפועל ירוחם למפגש מסקרן במיוחד. שתי הקבוצות הגיעו במטרה לקחת נקודות, כאשר מ.כ ירושלים רצתה להמשיך את המומנטום החיובי אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. ירוחם מנגד, הגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות תקיו רצופות ורצתה לשוב למסלול הניצחונות.

כבר בדקות הראשונות קיבלנו קצב טוב על המגרש בהר חומה, ושלוש דקות בלבד הספיקו למאיר מחיטיר לעלות את מ.כ ירושלים ליתרון שהחזיק את אמצע המחצית השנייה. אבל אז הגיע אלירן אפריאט וקבע שוויון אדיר לירוחם, שלא התבלבלה ועשתה מהפך חמש דקות לסיום התשעים משער של אדיר פיטוסי.

מ.כ ירושלים לא הלכה אחורה והציגה הרבה אופי כאשר תוך שתי דקות בלבד רגע לפני סיום התשעים ג'מבר באנטגיזה 89,  ואידו ביטון 90 קבעו מהפך מטורף שגרם לכל האוהדים במגרש לתפוס את הראש. 

מ.כ ירושלים רושמת ניצחון חמישי ברציפות עם שלוש נקודות יוקרתיות כל הדרך אל הפלייאוף, כאשר במחזור הבא מצפה לה הדרבי החגיגי מול בית״ר נורדיה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן