קרדיט: באדיבות עמוד הפייסבוק שמשון ת״א

פירוק והרכבה: מכבי הרצליה פירקה את שמשון ת״א 0-7

מכבי הרצליה של אלעד בראון מאותתת לליגה עם ניצחון 0-7 אדיר על שמשון ת״א, כאשר היא רושמת 12 שערים בשני מחזורים ומטפסת למקום הראשון בטבלה על חשבונה של היריבה העירונית הפועל הרצליה. בראון:״אני גאה מאוד בשחקנים שלי, עבדנו קשה במהלך השבוע ולמדנו את היריבה ואני שמח שזה תורגם היום במגרש״

קרדיט: באדיבות עמוד הפייסבוק שמשון ת״א

פירוק והרכבה: מכבי הרצליה פירקה את שמשון ת״א 0-7

[adrotate group="4"]

הסיבוב השני בליגה א׳ דרום נסגר אמש עם ניצחון אדיר של מכבי הרצליה שפירקה 0-7 את שמשון ת״א ועלתה למקום הראשון בטבלת ליגה א׳ דרום , כשהיא חולפת על פני הפועל הרצליה יריבתה העירונית, עם אותו מאזן נקודות 35 במספר, אך יחס שערים מדהים כשהיא מציגה את קבוצת ההתקפה הטובה ביותר עם 45 כיבושים. 12 מהם הגיעו רק בשני המחזורים האחרונים.

המשחק נפתח בשליטה מלאה של הרצליה,שהעלימה כמעט לגמרי את שמשון ת״א והבדלי הרמות היו ברורים על כר הדשא. עשר דקות בלבד הספיקו לעידן וקנין לעלות את הרצליה ליתרון, עשר דקות לאחר מכן עידו אקסברד הגולר של הרצליה הכפיל את התוצאה. רום אליאס כבש את השלישי בדקה ה-25 ושלח את קבוצתו להפסקת המחצית ביתרון משולש.

במחצית השנייה המגמה נמשכה, החבורה של אלעד בראון שלטה במשחק ללא רבב, הציגה כדורגל חיובי והתקפי ועשתה בית ספר לשמשון ת״א המתוסכלת שלא הגיעה לשער. יאיר שפונגין הצטרף לחגיגה (50), ואקסברד מלך השערים של הליגה חגג שלושער אחרי שהוסיף צמד תוך שש דקות (62, 68). מי שסגר עניין הוא תום מדהלה שכבש את שערה השביעי של הקבוצה בדקה ה-78.

הרצליה פותחת את הסיבוב השני ברגל ימין עם חגיגת שערים אדירה, ומוכיחה לליגה שהיא ראויה למקום הראשון בטבלה זאת מאחר והפועל הרצליה סיימה בתיקו מול בית״ר ת״א. לשתי ההרצליניות אותו מאזן נקודות, 35 במספר כאשר מכבי הרצליה תופסת את המקום הראשון בזכות יחס שערים. עידו אקסברד, הגולר של הרצליה ומלך השערים של הליגה עם 19 שערים מפתיחת העונה בכל המסגרות.

הרצליה של אלעד בראון נמצאת במומנטום חיובי אדיר, ובמחזור הבא היא תנסה להמשיך אותו גם מול מ.ס דימונה בבית.

אלעד בראון מאמנה של הרצליה בתגובה: ״עברנו עוד משוכה לא פשוטה ונכון שהתוצאה היא תוצאה לא שגרתית, אני גאה מאוד בשחקנים שלי עבדנו קשה במהלך השבוע ולמדנו את היריבה ואני שמח שזה תורגם היום במגרש. מחכה לנו עוד יריבה לא קלה כמו דימונה, נתכונן במהלך השבוע בתקווה להמשכיות״

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן