מסכמים סיבוב בליגה א׳ צפון

הסיבוב הראשון בליגה א' צפון נגמר לו עם המון מתח. אין עדיין סימן לזהות עולה, אין סימן לזהות יורדת, קבוצה עם הפסקת פעילות שמעניין אם תחזור לליגה ואיך תחזור וכמה קבוצות שהצהירו על עלייה אבל נותרו מאוחר. הכל בסיכום שלפניכם

מסכמים סיבוב בליגה א׳ צפון

[adrotate group="4"]

קבוצת הסיבוב (צעירי כפר כנא)

ללא ספק צעירי כפר כנא היא הקבוצה הטובה של הסיבוב , ללא כסף גדול ללא שמות גדולים הקבוצה של הישאם זועבי מובילה את ליגה א' צפון בפער של 3 נקודות מאיחוד בני שפרעם שגם היא הפתעה נעימה כשלעצמה.

בקבוצה של זועבי שומרים על צניעות ולא מצהירים על עליית ליגה , הישאם זועבי בכל מקום אומר "רוצים להנות משבוע לשבוע". לצד קבוצות שהצהירו על עליית ליגה ונבנו בתקציבים גדולים, בכפר כנא משחקים כדורגל חיובי ואטרקטיבי ורשמים סיבוב ראשון נהדר.

הקבוצה המאכזבת (הפועל רעננה)

במקום השישי זה שלא מוביל אפילו לפלייאוף נמצאת הקבוצה הכי מושקעת העונה בליגה א' צפון הפועל רעננה , הקבוצה הביאה את כוכבי ליגה א' צפון ודרום ולאחרונה אף צירפה את פיראס עוואד, עבאדי פרחאת וסיראז׳ נאסר. אבל שאיפות לחוד ותוצאות לחוד בהפועל רעננה.

אם ננתח את הסיבוב הראשון שלה אז הקבוצה מאכזבת מאוד. היא ספגה 17 שערים והבקיעה 20 שבמאזנה ארבעה הפסדים, חמישה ניצחונות בלבד ושש תוצאות תיקו. לא לזה פיללו ברעננה שמוצאת את עצמה שקועה בבוץ של ליגה א׳ צפון ומתרחקת מחלום העלייה. גם מבחינת יכולת הקבוצה מאכזבת ולא הוכיחה את עצמה מספיק במאני טיים, משהו שם לא עובד וכדאי שראשי הקבוצה יבצעו שינויים לקראת לסיבוב השני.

מאמן הסיבוב (הישאם זועבי צעירי כפר כנא)

בשקט בשקט עם המון צניעות, בלי תקשורת בלי רעשי רקע בלי סוכנים שעושים לו יחסי ציבור, הישאם זועבי לוקח קבוצה צנועה ומציב אותה על המגרש בדמותו של הישאם זועבי השחקן. מקום ראשון, רגליים על הקרקע בלי הצבת מטרות ובדרך הנכונה לעליית ליגה. זועבי שבא להנות מכדורגל מעביר את גישתו החיובית לשחקניו שמשחקים בשבילו על המגרש. זועבי וכפר כנא מוכיחים לנו שלב ונשמה על המגרש לפעמים מנצחים את הכסף הגדול.

המאמן המאכזב של הסיבוב (עידן בראון הפועל רעננה)

משהו לא עובד ברעננה ונראה שמשהו לא מתחבר לעידן בראון עם הקבוצה. הוא זה שבנה אותה במהלך הקיץ והוא זה שקיבל את ההחלטות על החתמת שחקנים. אחרי שהראו לו את הדרך החוצה הוא בחר לחזור ובכל זאת רעננה לא מתרוממת. לאור חוסר ההצלחה וההשקעה הכספית בקבוצה , אין ספק שלצד הקבוצה המאכזבת נמצא המאמן המאכזב של הסיבוב. במועדון רק יכולים לקוות לשפר את היכולת ולנצל את הכלים והתקציב הרב שהושקע בקבוצה על מנת לעמוד במטרות.

האם עידן בראון יצליח להגשים את המטרה של הפועל רעננה לחזור לליגה הלאומית? (צילום: בדאיבות הפועל רעננה)

התקפת הסיבוב (איחוד בני שפרעם)

עם 32 כיבושים מפתיחת העונה, העולה הטריה איחוד בני שפרעם שרק עלתה לליגה א׳ צפון העונה מציגה את ההתקפה המרשימה ביותר על המגרש עם 32 כיבושים. חשוב לציין את צעירי כפר כנא ובאקה אל גרבייה שכל אחת מהן עם 28 כיבושים. מי שהפתיעה בחלק ההתקפי במהלך הסיבוב הראשון היא הפועל מגדל העמק עם 31 כיבושים אבל לצד זה הגנה מאכזבת מאוד.

שפרעם מציגה את הגנת הסיבוב של ליגה א׳ צפון (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק של המועדון)

הגנת הסיבוב ( צעירי כפר כנא)

צעירי כפר כנא מציגה את ההגנה הטובה בשני המחוזות , לאחר שהיא ספגה לאורך הסיבוב הראשון רק 6 גולים. אחת הסיבות שכפר כנא רשמה סיבוב ראשון מרשים היא ההגנה הכל כך איכותית שלה, שקבוצות אחרות מתקשות לפרוץ אותה. גם הפועל באקה אל גרבייה מציגה הגנה טובה עם 10 כיבושים בלבד.

טעון שיפור (צעירי טייבה)

סביב צעירי טייבה בפתיחת העונה היו הרבה רצונות ושאיפות, אך שאיפות לחוד ויכולת ותוצאות לחוד. נראה שטייבה עשו את כל הטעויות האפשרויות העונה. במהלך הקיץ ותוך כדי תנועה החתימו לא מעט שמות במועדון, אבל זה לא היה מספיק ושחקנים בחרו לעזוב. גם לאחרונה שהחלו בעיות כלכליות במועדון, שחקנים בכירים ביקשו להשתחרר. הקבוצה החליפה ארבעה מאמנים עד תום הסיבוב הראשון ונראה שמשהו שם לא מתחבר מספיק והיא תצטרך להפיק הרבה לקחים. צעירי טייבה מסיימת את הסיבוב הראשון עם 22 נקודות בקופה במקום החמישי בטבלה כך שלמזלה הכל עוד פתוח.

צעירי טייבה, חייבים לשפר את היכולת של המועדון (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק)

שחקן הסיבוב  (עמאר אלדדה)

בחירי מאוד קשה בין סמיר פרהוד מצעירי כפר כנא לבין עמאר אלדדה, כאשר הפרט המעניין על השניים הוא שבנו של המאמן סמיר פרהוד מתחרה מול בנו של חבר הנהלת כסייפה אנואר אלדדה. הילד מבאר שבע אל מול הילד מחיפה, הבחירה בעמאר אלדדה לא הייתה פשוטה, אך עצם חתימתו של אלדדה בכפר קאסם מהליגה הלאומית ולאור מעברו של השחקן מליגה א' צפון לליגה הלאומית תוך חצי עונה בלבד זיכה את השחקן מכסייפה בתואר שחקן הסיבוב.

עמאר אלדדה בעונתו הראשונה כשחקן בוגרים (לאחר שעונה שעברה כלל לא שיחק) נמצא עם 9 שערים במקום השני של כובשי השערים בליגה א צפון אלדדה שיחק במכבי נוגידאת, קבוצה שהרבתה לשחק בצורה הגנתית ולהסתגר כך שמרבית שעריו של השחקן היו יכולת אישית ללא ספק שחקן שעוד נשמע עליו , אנו מאחלים לו בהצלחה.

הפתעת הסיבוב (הפועל באקה אל גרבייה)

הפועל באקה אל גרבייה מציגה לנו בסיבוב הראשון את אחת מהקבוצות האיכותיות ביותר בליגה, הרבה בזכות המאמן שמוביל את הקבוצה אסי אלימלך. באקה רשמה אשתקד עונה איכותית והמשיך את המגמה גם בעונה הנוכחית, כשהיא שומרת על חלק מהשלד מהעונה הקודמת ומצליחה לצבור תוצאות בקצב טוב. היא מסיימת את הסיבוב הראשון בליגה במקום השלישי בטבלה עם 27 נקודות וחולפת על פניהן של טייבה ורעננה שהצהירו על עליית ליגה.

המאמן אסי אלימלך עם מנהל קבוצת הפועל בקה חסן פדעוס מימין ואריק פישרל ספונסר ותומך בקבוצה

השחקן המאכזב (עידו גונן מ.ס טירה)

מ.ס טירה דיברה רבות על לעליית ליגה ועל כך שעידו גונן הוא בורג מאוד חשוב בקבוצה. שהוא נראה טוב הקישור של טירה מייצר מצבים ושהוא נראה לא טוב הקישור של טירה לא עובד טוב. גונן אולי צריך את חיים סירוטקין לידו , שזה קרה לפני שתי עונות כשהוא היה השחקן הכי מצוין בטירה שפספסה עלייה ברגע האחרון. משם הוא עבר לקלנסוואה מליגה ב' ואז נקלע לבעיות אישיות שגרמו לו לזוז קצת מהכדורגל.

אם נתייחס לעונה הנוכחית עידו גונן הוא אכזבה, קבוצתו שדיברה עוד בתחילת העונה על עליית ליגה נמצאת בחלק התחתון  במקום ה-11. הקבוצה לא שומרת על יציבות ומרכז הקישור בהנהגתו של עידו גונן לא מצליח לסחוב את הקבוצה על כתפיו לחלק העליון של הליגה. ייקח את זה עידו גונן כביקורת בונה והלוואי נראה את טירה בסיבוב השני מתברגת לפלייאוף העליון שעידו גונן לוקח מנהיגות וגם זוכה לתואר מהצד השני.

עידו גונן , האם הוא אכזבת הסיבוב או רק מעידה רגעית? ימים יגידו! (צילום: באדיבות טירה)

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן