טמרה גברה על צעירי טייבה 0-2

רק בשבוע האחרון איסמעיל עמאר, תפס את מקומו של אמיר כהן בצעירי טייבה. אך אפקט החלפת המאמן לא עזר לקבוצה שמתרחקת מהחלום על עליית ליגה, אל מול מכבי טמרה שהציגה משחק של נחישות וגם רשמה ניצחון משערים של וואיל סלאם ונור ביסאן

טמרה גברה על צעירי טייבה 0-2

[adrotate group="4"]

הסיבוב הראשון בליגה א צפון ננעל עם המפגש בין מכבי טמרה וצעירי טייבה. מצד אחד החבורה של פטריסיו סייג שרוצה להבטיח הישארות בליגה העונה, אך שקועה עמוק בתחתית הטבלה. טמרה הגיעה למשחק לאחר הפסד להפועל רעננה וידעה שהיא חייבת לעשות הכל כדי לקחת נקודות.

מנגד, צעירי טייבה ששמה למטרה לעלות ליגה העונה אך נכון לעכשיו רצונות לחוד ותוצאות לחוד. הקבוצה הספיקה להחליף כבר ארבעה מאמנים מפתיחת העונה, כאשר רק השבוע איסמעיל עמאר תפס את מקומו של אמיר כהן ורשם את מחזור הבכורה שלו. יחד עם זאת מס׳ שחקנים משמעותיים שוחררו לאחרונה מהמועדון.

המשחק נפתח בקצב טוב, אך מי שפתחה יותר טוב את המשחק היא דווקא מכבי טמרה, שעלתה ליתרון מהיר בדקה ה-25 משער נהדר של וואיל סלאם.

טייבה התעוררה מרגע ספיגת השער, החלה לנסות לייצר מצבים ולהתקרב לשערה של טמרה. אסף רז שפתח את העונה בטייבה וכעת עומד בין קורות השער של טמרה, הציל את קבוצתו מספיגה של כמה שערים בטוחים. למרות מיקומה בטבלה, טמרה הציגה הרבה נחישותצ על המגרש וגם הצליחה לשמור על התוצאה עד יום המחצית הראשונה.

במחצית השנייה המגמה נמשכת, אומנם בטייבה ניסו לבצע מס׳ שינויים וחילופים אבל זה לא עזר לה מול טמרה שהמשיכה להציג יכולת טובה וניצלה לקראת סיום התשעים מתפרצת כדי לכבוש שער נוסף, עליו אחראי נור ביסאן.

במשחקו הראשון על הקווים איסמעיל עמאר רושם הפסד בכורה, כאשר גם אוהדי הקבוצה היו מאוכזבת ממהפסד לטמרה כשהם מבינים שקבוצתם הולכת ומתרחקת מהחלום על עלחיית ליגה. מנגד, בטמרה מרוצים משלושת הנקודות היוקרתיות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן