נתיבות גברה על הפועל אשקלון, שדרות פירקה את בני לוד

המחזור ה-16 בליגה ב׳ דרום ב׳ שוחק ביום שישי האחרון ובו מכבי עירוני נתיבות ממשיכה במומנטום החיובי עם ניצחון על אשקלון, מ.כ שדרות ללא אבי פרץ פירקה את בני לוד ונורדיה התפוצצה על שגב שלום.כל הפרטים בסיכום שלפניכם

נתיבות גברה על הפועל אשקלון, שדרות פירקה את בני לוד

[adrotate group="4"]

בית״ר קריית גת- הפועל ירוחם 0-0

על כר הדשא לא היה משחק שהתעלה לרמה גבוהה וללא הרבה מצבים, ובסופו שתי הקבוצות יצאו מאוכזבות עם נקודה ותיקו מאופס ללא שערים. ירוחם יצאה מאוכזבת יותר מאחר ופספסה הזדמנות לנצח לאחר שהייתה לה הזדמנות לעלות ליתרון מהנקודה הלבנה.

 

הפועל גדרה- שיכון המזרח 2-1

גדרה ממשיכה להתרסק עםהפסד נוסף, הפעם לשיכון המזרח. הקבוצה מגדרה לא מצליחה לחבר ניצחונות והיא ממשיכה להסתבך בתחתית הטבלה, מנגד שיכון לוקח שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך. עומר יעקוב כבש בפנדל והעלה את שיכון ליתרון, אפיק דומר הצליח להשוות אך עמוק בתוך תוספת הזמן עומק יעקוב סגר צמד והביא לשיכון ניצחון דרמטי.

מ.כ שדרות- בני לוד 1-7

אחרי ההודעה הדרמטית על עזיבתו של המאמן שמזוהה עם מ.כ שדרות אבי פרץ, הקבוצה הגיעה למפגש מול בני לוד והתפוצצה על המגרש הביתי שלה עם לא פחות משבעה שערים. בני לוד לא הופיעה למשחק ונעלמה כמעט לגמרי, וגם השער הבודד שיש לזכותה הגיע כתוצאה משער עצמי.

מ.כ ירושלים- מכבי ב״ש 0-1

שער אחד קטן גדול של סאן טוריאל במהלך המחצית הראשונה, הביא למ.כ ירושלים 3 נקודות יוקרתיות וניצחון חשוב להמשך הדרך.

מכבי עירוני נתיבות- הפועל אשקלון 0-3

החבורה של סתיו אלימלך נמצאת במומנטום מורף , כשהיא ממשיכה את היכולת הטובה שלה מהמחזורים האחרונים ורושמת ניצחון נוספת כל הדרך אל הפלייאוף העליון. צמד של ירין אבוקסיס ושער נוסף של אופק אלימלך העניק לקבוצה שלוש נקודות חשובות.

מכבי קריית מלאכי- מכבי רמלה 0-1

מוליכת טבלת ליגה ב׳ דרום ב׳ ממשיכה להיות מושלמת בצמרת עם ניצחון נוסף הפעם על מכבי רמלה, משער של דיב פינטו. קריית מלאכי נמצאת במקום הראשון בטבלה בפער של 6 נקודות מנורדיה השנייה.

הפועל שגב שלום- בית״ר נורדיה 6-2

החבורה של אהוד כחילה ממשיכה במומנטום החיובי גם מול שגב שלום ורושמת ניצחון חשוב להמשך הדרך. שגב שלום אומנם הייתה הראשונה לעלות ליתרון משער של עומיר טראבין , אבל אז ירדן פינטו השווה את התוצאה. אחמד אבו בלאל שוב החזיר את ההיתרון לשגב אבל אז הגיע אורי פסו ששוב קבע שווין ומשם נורדיה התפוצצה על המגרש עם עוד ארבעה שערים עליהם אחראים דוד אסנקה ואדי אדרי שכבשו צמדים.

בני אשדוד- מכבי עירוני שדרות 0-1

ניצחון נהדר לבני אשדוד על עירוני שדרות משער של ליאור סויסה מהנקודה הלבנה כרבע שעה לסיום המשחק.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן