הפועל ומכבי הרצליה נפרדו בתיקו, כפר קאסם גברה על עירוני אשדוד

אנחנו מתקרבים לסיום הסיבוב הראשון בליגה א׳, כאשר המחזור ה-13 סיפק לנו כמה מפגשים מסקרנים. מכבי והפועל הרצליה נפרדו בתיקו מאופס, כפר קאסם גברה על אשדוד, דימונה ניצחה את שמשון ת״א , כסייפה רשמה ניצחון חשוב על בית״ר ת״א בת ים

הפועל ומכבי הרצליה נפרדו בתיקו, כפר קאסם גברה על עירוני אשדוד

[adrotate group="4"]

מכבי הרצליה – הפועל הרצליה 1-1
הרבה ציפיות היו סביב המשחק של שתי הקבוצות הראשונות בטבלה, אך בסופו של דבר קיבלנו תיקו מאופס ללא שערים. החבורה של ארז בנודיס רצתה להגדיל את הפער, מנגד החבורה של אלעד בראון רצתה לצמק את הפער אך שתי הקבוצות יצטרכו להסתפק בנקודה אחת בלבד.

מכבי שעריים – הפועל כפר שלם 1-0

החבורה של נועם שוהם גברה על מכבי שעריים ורשמה עוד ניצחון חשוב להמשך הדרך. כדורגל גדול לא היה שם, אבל מי שאחראי על שער הניצחון הוא פיליפ מאנה שהביא לקבוצתו שלוש נקודות שמצמקות את הפער בזמן ששתי ההרצליניות עשו תיקו.

שמשון כפר קאסם – עירוני אשדוד 0-3

אוי לעירוני אשדוד, שרשמה הפסד מאכזב לנועלת הטבלה שחוגגת ניצחון בכורה בליגה אחרי 13 מחזורים. נראה שהמאמן החדש איסמעיל סרסור הביא איתו רוח חדשה. יואב ליברוס כבש צמד ומשה חלבי סגר עניין והביא שלוש נקודות ראשונות לכפר קאסם העונה.

ירמיהו חולון – הפועל מרמורק 0-0

תוצאה שלא הפתיעה ככל הנראה אף אחד. שתי קבוצות שרוצות להבטיח הישארות לעונה נוספת בליגה. כדורגל גדול לא היה שם, וגם לא שערים וחולון ומרמורק יצטרכו להסתפק בנקודה אחת בלבד.

ֿשמשון ת"א – מועדון ספורט דימונה  2-1

במשחק ביתי עם הרבה ציפיות שמשון ת״א רשמה הפסד מאכזב למ.ס דימונה של רומן זולו. עמית מור ושי בוזנח כבשו לאורחת, שובל דומר הצליח רק לצמק אבל זה לא הספיק לשמשון ת״א מול האורחת מדימונה שלוקחת שלוש נקודות.

עירוני כסייפה – ביתר תל אביב/ בת ים 0-3

הרבה חמצן ורוח גבית להמשיך הדרך הביא הניצחון כסייפה לקבוצה. החבורה של דורון ממן שחולמת להישאר בליגה הצליחה להתפוצץ על בית״ר ת״א בת ים משערים של מועד אבו שולדם עידן מסיקה ואיתי פז.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן