בית״ר ת״א פירקה את בני אילת, הפועל הרצליה נעצרה באשדוד

המחזור ה-12 בליגה א׳ דרום יצא לדרך אמש והמשיך היום עם עוד חמישה משחקים מסקרנים כאשר דימונה ושעריים נפרדו בתיקו, בית״ר ת״א פירקה את בני אילת, הפועל הרצליה סיימה בתיקו מול עירוני אשדוד, בקעת הירדן גברה על חולון ומרמורק ניצחה את כסייפה. כל הפרטים בסיכום שלפניכם

בית״ר ת״א פירקה את בני אילת, הפועל הרצליה נעצרה באשדוד

[adrotate group="4"]

עירוני אשדוד – הפועל הרצליה 1-1

שתי הקבוצות ידעו כי מצפה להם מפגש לא פשוט, עירוני אשדוד הגיעה למשחק הזה אחרי סאגת השביתה והמשכורת ומגמת שחרור השחקנים, ובכל זאת הוכיחה להרצליה שהיא יריבה עיקשת. המארחת מאשדוד הייתה הראשונה לעלות ליתרון משער של אלי אלבז, מולאט גבר הצליחה להשוות. לחבורה של בנודיס הייתה הזדמנות לנצח לאחר ששופט המשחק העניק פנדל לקבוצה, אך עמיר אבלס החמיץ והקבוצות נפרדו בתיקו וחלוקת נקודות, הרצליה פספסה הזדמנות להגדיל את הפער בצמרת לאחר ההפסד אמש של מכבי הרצליה ליבנה.

מ.ס דימונה – מכבי שעריים  1-1

זה לא סוד שמכבי שעריים לא מבריקה מפתיחת העונה, אבל במועדון קיוו שהגעתו של יגאל אנטבי תביא רוח חדשה למועדון ואכן זה קרה ואור חסידים הצליח לעלות את שעריים ליתרון, דימונה שלא הרשימה מספיק למרות שבעבר היא הייתה קבוצה ביתית מאוד ולמרות החיזוקים החדשים אומנם הצליח להשוות ולחלץ תיקו ושתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות. במחצית השנייה הורחק שחקן מכל קבוצה רועי אזוט לדימונה ואיתי לוי משעריים שיכולה להיות מרוצה מהנקודה דימונה פחות.

הפועל מרמורק- עירוני כסייפה 0-2

לא שקט לאחרונה בהפועל מרמורק, השחקנים לא מקבלים משכורות ומבקשים לעזוב ובכל זאת על המגרש הם משאירים הכל בצד וגם מספקים תוצאות. זה התחיל במחזור הקודם מול בני אילת למרות שהקבוצה לא התאמנה, והמשיך היום מול כסייפה שמרמורק מצליחה לאסוף עוד שלוש נקודות להמשך הדרך על חשבונה של כסייפה שנמצאת עמוק בתחתית הבוערת ולא מצליחה להתרומם.

הפועל בקעת הירדן – ירמיהו חולון 0-1

שער אחד קטן/ גדול של ירדן אזולאי העניק הרבה נחת לבקעת הירדן ושלוש נקודות חשובות מאוד , הפעם על חשבון חולון המאוכזבת. בקעת הירדן ממשיכה להוכיח שהיא הפתעת העונה עד כה.

בית"ר תל אביב/ בת ים  – בני אילת 0-5

אחרי פתיחת עונה מאכזבת אצל היורדת בית״ר ת״א בת ים, החבורה של ארז בלפר סוף סוף יכולה לחייך שהיא סוגרת שני ניצחונות רצופים. הפעם הקבוצה חגגה על חשבונה של בני אילת שרשמה תבוסה מבישה, בית״ר ת״א כבשה חמישה שערים וחגגה על המגרש כשבמועדון מאמינים שהם יצליחו להבטיח הישארות ולהתאושש מהפתיחה הרעה.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן