חיים לוי סיים את דרכו ברעננה, האם יובל נעים יתפוס את מקומו?

אחרי שני מחזורים בלבד המאמן המנוסה חיים לוי, שחתם לאחרונה בשורות הפועל רעננה ותפס את מקומו של עידן בראון, החליט לסיים את דרכו בקבוצה, עקב מחלוקות בין המאמן לראשי המועדון בעקבות שינויים שרצה לבצע. המועמד המוביל להחליפו הוא המאמן יובל נעים, שאימן בעונה הקודמת את שמשון כפר קאסם

חיים לוי סיים את דרכו ברעננה, האם יובל נעים יתפוס את מקומו?

[adrotate group="4"]

לא שקט בהפועל רעננה, הקבוצה שירדה ליגה בעונה הקודמת ושובצה בליגה א׳ צפון נבנתה במטרה לעלות לליגה הלאומית, אך רצונות לחוד ותוצאות לחוד.

רעננה בנתה את אחד מהסגלים הכי מרשימים בליגה א׳ צפון, עם שחקני בעלי עבר בליגות הבכירות כאשר הוביל אותה על הקווים המאמן עידן בראון. אך רעננה לא התחברה מספיק, התקשתה לייצר יציבות והתרחקה מצמרת הטבלה, בעקבות המצב הוחלט על סיום דרכו של עידן בראון.

מי שתפס את מקומו הוא המאמן המנוסה חיים לוי שמכיר את ליגה א׳ צפון מקרוב, ואימן בעבר במגדל העמק ובטירה. לוי הגיע לקבוצה ומיד זיהה דברים שמצריכים שינויים על מנת לנסות ולהציל את מצבה של רעננה ולנסות להמשיך להתמודד על עלייה.

אך נוצרו מחלוקות בין לוי לראשי המועדון והמאמן החליט לעזוב את הקבוצה, זאת אחרי שני מחזורים בלבד ופחות משבועיים בתפקיד.

כעת, ברעננה מחפשים את המאמן השלישי של הקבוצה העונה, ומי שצפוי להתמנות הוא המאמן המנוסה יובל נעים, שאימן בעונה הקודמת את שמשון כפר קאסם.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן