"השופט ניב ארד הגזים מאוד כנראה פחד"

כך נמסר מאנשי הפועל קלנסווה בסיום המשחק אמש מול טייבה, שהסתיים בתיקו 1-1 וחלוקת נקודות זאת לעיני 2500 צופים. אנשי קלנסווה הביעו טענות קשות כלפי השופט ניב ארד בסיום המשחק

"השופט ניב ארד הגזים מאוד כנראה פחד"

[adrotate group="4"]

אמש (שני) הפועל קלנסווה אירחה את טייבה למשחק שינעל את המחזור העשירי בליגה א׳ צפון.כזכור, המשחק נדחה לאור עונש הפסקת הפעילות שנפסק כנגד הקבוצה, אך בערעור שהוגש לבית הדין העליון הקבוצה שבה לפעילות והמשחק נדחה ליום שני.

דרבי המשולש משך אליו כ2500 צופים, במגרש הייתה אווירה מצויינת וקבוצה אחת בכירה שהצהירה עליית ליגה אל מול קבוצה שרק עלתה ליגה והצהירה שהיא רק רוצה להישאר.

קבוצתו של אסף בוסקילה ידעה ערב המשחק שניצחון יקפיץ אותה למקום הראשון , מולו התייצב אמיר כהן המנוסה שמאז שהגיע לקלנסווה עשה מהפכה בסגל שרובו חדש ועל כר הדשא 3 שחקני הרכב שמשחקים לראשונה ביחד , וובה בראון , עמאר אלדדה , חמאדה אגבריה.אין ספק שככל הזמן שיחלוף קלנסווה תתחבר ותהיה פקטור רציני בליגה.

המחצית הראשונה הייתה שקולה עם שער מדהים שהתחיל משחר אמסלם, עבר לעבדאללה חטיב והסתיים בשער של סיראז נסאר שקבע יתרון 1-0 לקלנסווה.

במחצית השנייה היה נראה שקלנסווה יעשו הכל לשמור על השער היקר, אך לטענתם לשופט המשחק ניב ארד היה תוכניות אחרות. על אף שלא היה אירוע חריג שעצר את המשחק לפרק זמן ארוך, למעט פציעות שגרתיות ובזבוזי זמן טבעיים לקבוצה שרוצה ניצחון לא ראינו משהו חריג (המשחק שודר בפייסבוק לייב), אף על זאת הוסיף השופט 7 דקות תוספת זמן.

טייבה הצליחה להחלץ מהפסד ולהשוות בתוספת הזמן בדקה ה-104 משער דרמטי של פיטר אלוהב, כאשר בשידור נראה בצורה ברורה מאוד דוחף עם ידיו את שחקנה של קלנסווה בדרך להבקעת השער.

בסיום המשחק היו טענות קשות לאנשי קלנסווה שהביעו את זעמם כלפי שופט המשחק, שאף חילק כרטיסים אדומים בסיום לאנשי הספסל. אשר לטענתם תוספת הזמן של 7 דקות הפכה להיות 14 דקות.

איגוד השופטים, שווה בדיקה המשחק זמין לכם במדיות.

Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x

המייל האדום

הקו החם הינו דף העברת מידע אנונימי.
כל המידע הנמסר בדף זה הינו חסוי ויפורסם על פי שיקול דעת המערכת ובדיקת אמינות המידע.

דילוג לתוכן